2014. április 11., péntek

Lehet, hogy érdekes lesz, lehet, hogy unalmas lesz, majd elválik.

Lehet, hogy érdekes lesz, lehet, hogy unalmas lesz, majd elválik.
Szeretek írni és olvasni is. Remélem, sokan olvassátok majd a honlapomat és a blog bejegyzéseim vagy a receptjeim és a képeim!
Miről írok majd? Ezt kérdezed?
Minden olyanról fogok írni, amiről én azt gondolom, hogy segíthet neked is abban, hogy sikeres legyél az élet minden területén.
Lehet, hogy érdekes lesz, lehet, hogy unalmas lesz, majd elválik. Egy biztos, hogy olyan írásokba és könyvekbe nyerhetsz majd be tekintést amelyekbe magadtól sosem olvastál volna bele.
Nem tudom, hogy a többiek miről írnak, vagy miről nem írnak, csak azt tudom, hogy Én miről akarok írni. Az életről, a mindennapokról a gondolkodásról az életfelfogásról más szemmel. Minden olyanról fogok neked írni, amit teljesen másképp képzelek el, mint TE.

A helyzet az, hogy ezt a gyönyörűséges honlapot : http://www.teremtsmagadnak.hu megnyertem, Orbán Melinda készítette el nekem, aki egy tüneményes teremtés és nagyon örülök neki. Erről álmodtam, hogy legyen nekem is egy normális igazi weboldalam és 1 évig üzemeltetik nekem. Addigra mindent meg tanulok alkalmazni és a gyönyörű weboldalam feltölteni.

 Te is szeretnél egy sikeres honlapot készíteni?

A honlap készítéshez nincs szükség semmilyen előképzettségre. Egy sikeres honlapot készíteni ma már majdnem olyan egyszerű, mint egy e-mailt elküldeni.

Ezért ma már egy fillért sem kell fizetned! Vannak teljesen ingyenes készíthető és honlapok. Vagy egy hónapig teljesen ingyenesen használhatod és kedvedre tesztelheted a honlap készítő rendszerük.

Ha neked nincs informatikus végzettséged, vagy nincs tapasztalatod a honlap készítés terén, akkor is bátran bele vághatsz .Nekem az egyik kedvencem a http://www.hupont.hu és a másik klassz még a http://www.sph.hu honlap varázslók.Vagy az  http://www.ucoz.hu ami nekem kicsit nehezebbnek tűnt.

A honlap készítőket úgy tervezték, hogy akinek nincs semmi tapasztalata  ezen a téren az is el tudja készíteni vele a saját honlapját. Több száz visszajelzés igazolja azt, hogy valóban könnyen és gyorsan készíthető el vele egy szép, igényes megjelenésű üzleti honlap. Minden lépéshez video segítséget találsz, ami végig vezet minden lépésen.
Csinálhatsz elég komoly weboldalt a http://www.blogspot.hu is. Nekem az egyik aranyos barátnőm éppen most csinált anyukámnak egy szuper oldalt itt: http://marikajoghurt.blogspot.hu  anyunak is nagyon tetszik és belevág joghurt forgalmazásba, amit ingyen is el lehet kezdeni. Nagyon örülök neki. Vagy még a sima bloggeren is tudsz blogolni.


Ma amikor a piac annyira változik, mint most, akkor nem engedhetjük meg magunknak, hogy ne legyen weboldalunk és ne tudnánk szerkeszteni azonnal, bárhonnan.

Ezt meglehet már csinálni az okos telefonokról is. Nekem nincs okos telefonom így még marad a régi jól bevált laptopom. Most tanulom kezelni az uj weboldalam, ami kicsit bonyolultabbnak tűnik nekem. Viszont nekem is szükségem van bevételre és bármikor kitalálhatok valamit, ami bevételt hoz a konyhára. Most a festményjáték vásárt, ami akár egy nap alatt bevételt hoz. Nekem ez most az első próbálkozásom és nagyon meg vagyok elégedve, hogy már van nyertes is. Életembe sose csináltam még ilyet és remélem, hogy belejövök. Kívánom neked is, hogy csinálj egy klassz weboldalt magadnak és próbáld ki magad, hogy mit tudsz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lépésről lépésre gazdagodj.