2014. április 22., kedd

Hogyan legyél fizetőképes? Hogyan vegyél meg mindent, amit csak akarsz?



Inkább fizetőképes legyél,mint hitel képes.Igaz?

Hadd mutassam meg, hogyan!

Még mindig vannak álmaid? Te is túl vagy azon, hogy állandóan termékeket vásárolj a jobbnál jobb guruktól? Eleged van a szoftverek telepítéséből? A reklámok nézegetéséből?
Nos, akkor tegyél egy nagy döntést, mert most végre jó helyen vagy.
Kerestem, hogy a saját vállalkozásom, szép házam, klassz autóm és nyaralóm legyen nekem is és gyermekeinek biztos jövőjük stb ...

Nos, ez volt az álmom, így elkezdtem dolgozni hosszú órákat több MLM cégben is évekig és közben tanultam és kerestem azt a rendszert, ami az interneten van és teljesen automata.
Itt kezdtem az interneten dolgozni: Nézd meg az oldalt és,ha tetszik ,akkor itt regisztrálni is tudsz : http://chefcricket.com/137 
Pályázz egy recepteddel és add át 3 embernek a jó hírt. Elég klassz üzlet, hála Török Tamásnak, aki megmutatta nekem.Itt rengeteget tanultam a webkonferenciáknak köszönhetően. Csak emberek feladták és nem csinálták tovább.Nekem mindig pont a harmadik ember hiányzott. Nekem meg nincs időm rájuk várni,így dolgoztam mások helyett is megcsináltam és mentem tovább.

Már majdnem feladtam, amikor is megtaláltam életem üzletét, ami automata és helyettem dolgozik. A két kezem közé fogtam a fejem és nem tudtam, hogy sírjak vagy nevessek?
Miután megláttam, megdöbbentem, hogy mennyire egyszerű lépések és akkor rá jöttem, hogy mennyi időt elvesztegettem eddig? A fejem a falba vertem, hogy mennyit vártam erre és lám a kezdetektől megvolt nekem.
Tisztázok Néhány Dolgot
A web gyorsan változik, és a régi módszerek kiszáradása nagyon gyorsan megtörténik, ha még nem vetted észre. Ezt észrevettem, hogy minden változik és megyek előre, tovább és lépek a következő lehetőség felé.
A legtöbb "pénzt" termékekre adjuk és annak is van lejárati dátuma "minőségét megőrzi" dátum, és nem sokan tudják, az igazi titok ez.
Most már tudom, hogy miért töltöttem el ennyi időt az  interneten, hogy olyan termékeket vegyek, amik jók nekem vagy felfedezzem néhány mágikus SEO kiskaput, amely ma is működik, és nem ér semmit holnap. Gyorsan kell csinálni.
Itt vagyok az interneten és tanultam a SEOT is, hála Steven Szabónak és magamnak. Megvettem a termékét, a Vonzó hálózatépítést és a Marketing tudós csomagot is. Aminek nagyon örülök és megyek tovább megint. Csinálom, amit tanultam és  az unalmas nagy sűrűségű kulcsszók után kutatok és reklámozom a weboldalam, amit a Google lehet  soha nem olvas.
Nem azért jöttem ide, hogy állandóan online legyek. Azt akarom, hogy napi 30 percet dolgozom vagy 1 órát és aztán szabad vagyok egész nap. Azért jöttem az internetre, hogy hogyan lehet gyorsan pénzhez jutni és meg tudjam, hogy kell csinálni és Most. Így kezdtem el a festményeim is árusítani, hogy legyen bevételem is és MOST.
Ezért nem adtam fel eddig, mert tudtam, hogy megtalálom, azt, amit kerestem 2- 3 évig. Elegem volt abból, hogy mindenhol ígérgetnek és évek kellenek, ahhoz meggazdagodjak és legyen pénzem mindenre, amit csak akarok venni, azt meg tudjam venni. Nem majd, hanem MOST!
Három egyszerű lépés az egész üzlet.

1.Keress egy terméket vagy szolgáltatást. Ezer közül választhatsz.
2.Célzott hirdetésed kirakni, beszélj róla vagy írd meg, vagy csak tedd ki a linkedet és emberek millió várják, hogy segíts nekik.
3.Vedd fel a fizetésed azonnal, vagy egy héten belül.

Ezt a 3 egyszerű lépést tanultam meg itt: http://gopaidweekly.com/?ref=186893  

Ez a 3 lépés elég könnyű igaz?
Mivel ezek a 3 pontos lépések, hogy minden egyes nap a bank pedig hideg kemény készpénzt ír a számládra.
Ez nem bonyolult, és akkor nem kell semmilyen előzetes ismeretek vagy tapasztalat, ha már ez a rendszer működik, akkor 30 perc ( vagy kevesebb ), egy nap, hogy fenntartsák és eredmény garantált, hogy legyen pénzed. 

Folytatás következik azzal, amibe a fejemet vertem a falba.

Szóval  Judy barátnőm megtalált engem egy klassz lehetőséggel és pont jókor jött. Judy ötletei mindig nagyon szuperek, egy kreatív barátnőm a facebookon. Így az Angol Királyi Bank kártyám is megkötöttem itt: Internetes bank kártya neked, ingyen a neten meg tudod csinálni és házhoz kapod. Nekem 4 nap alatt ideért a gyönyörű kártya.A cég nagyon korrekt és, ha internetes munkát végzel,akkor erre szükséged van. Ide érkezik a pénzed:
Ráadásul itt is 25 Dollárt kapunk csak nem azonnal.
Mentem tovább és beregisztráltam ide: Kattintásokért fizet és eljuthatsz több ezer emberhez egy gombnyomásra.http://elitesafelist.com/members/earn.php?A69493800ABDC06034C3&picasso
 
Hurráy! Gondoltam, na végre ez is megvan.

Végre eljutok több ezer emberhez egyszerre egy gombnyomással és mellesleg pénz is kapok a kattintásokért és a reklámok nézegetéséért. Így elkezdtem csinálni és jobbnál jobb oldalakat kaptam és néztem a szuper pénzszerzési lehetőségeket és regisztráltam mindenhova, ami csak tetszett nekem. Persze minden rendszerbe előbb fizetni kell.Mentem tovább és egyszer csak megláttam magamat.

A lélegzetem is elállt mikor megláttam. 

Abban a szent pillanatban tudtam, hogy jókor voltam jó helyen és nagyon örültem, hogy annak idején Zsolt Magos  megmutatta nekem ezt a lehetőséget.  Szóval megláttam a régi nevemet Mohácsi Mária és teljesen elkenődtem, hogy most, hogy jutok a bevételemhez, ha jönnek a pénzek itt is? Így azonnal felmentem az oldalamra és írtam a Supportnak, hogy segítsenek nekem ebben. Szóval most várom a levelüket és remélem hamarosan berobban a saját üzletem is, ami rengeteg embernek fog tudni segíteni. Hisz neked már nem kell mindenen végig menni, mert meg tudom neked mutatni a 3 egyszerű lépést és fogom a kezedet végig.

Teljesen automata rendszer.

Mi lenne, ha neked is lenne egy automata pénztermelő rendszered?
Az abszolút kockázatmentes üzlet az, amelybe nem kell befektetni!
Elavult közhelyek és hangzatos frázisok helyett megoldás értékű válaszok:
Milyen módon indíthatsz üzletet egyetlen forint befektetése nélkül?
Hogyan úszhatod meg ismerőseid meghívását, a bemutatókat, a személyes értékesítést?
Miként kerülhető el a vállalkozóvá válás valamint annak súlyos havi járulékterhei és juthatsz magánszemélyként 88% tiszta, adózott jövedelemhez?
Mi lenne, ha 7 napig ingyen kipróbálnád a rendszert és, ha jól megy minden, akkor elkezded igaziból?
Hogyan kapcsolhatsz be újabb, jelentős bevételi forrásokat csupán egy egyszeri, néhány perces adminisztrációval?

Építsd fel fizetőképességed a hitelképességed helyett.
Nézd meg itt:http://www.money.ws/riapicasso  és aztán, ha tetszik neked is, akkor
A részletekért regisztrálj ingyenesen az oldalon: http://www.website.ws/riapicasso

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lépésről lépésre gazdagodj.