2014. április 17., csütörtök

Nőknek való munka. Ne gebedj bele a munkába.

Nagyon örülök,hogy belevágtam ebbe az internetes munkába. Nagyon tetszik nekem , hogy lehet látni azt, hogy naponta mennyien kattintanak rá és mennyi a bevételem itt: http://gopaidweekly.com/?ref=186893 
Számomra is teljesen új még ez a munka, hisz előtte sosem csináltam ilyet. Viszont képes vagyok megcsinálni, ha más is megtudja csinálni akkor magam is. Végül is teljesen nőknek való munka, hisz napi 30 percet vesz igénybe és az ételen kívül mást is hoz a konyhára. Senki sem akar a munkába belegebedni.Mindig szeretek írni és blogolni és kerestem a lehetőséget, hogy a blogom nekem is bevételt hozzon.

Teljesen jó mindenkinek ez az internetes munka.

Most, ahogy a gopaidweekly oldalamon nézelődöm, megláttam egy ici pici szöveget és lefordítottam a szöveget és nagyon tetszett, azért beregisztráltam ide: http://blog.bidvertiser.com/ és egyből megtudtam csinálni azt, hogy a kódot betettem az oldalamra. Imádom ezt csinálni, imádom a marketinget.Látjátok milyen szép ? Éppen illik is az oldalam kinézetéhez. Ezen felbuzdulva , rögtön megkerestem az ingyenes pénzáramlás szoftvernek is a kódját, hogy ezt is betegyem ide és íme azt is megtudtam csinálni.
Szóval nagyon örülök,hogy ilyen klassz blogom van és a színe is pont olyan, hogy mind a két cégnek az ikonja remekül illik a blogomba. 

Neked is jó, ha van blogod vagy weboldalad.

Egyébként pedig a gopaidweeklybe azt szeretem, hogy amikor kinyitod az oldaladat megnézni, hogy hányan kattintottak rá, és a bevételedet. Akkor ott bent a saját oldaladba küldik neked az infót.Tehát mindenki csak saját magának láthatja, hogy mi van az oldalán. Le kell fordítani mindent, mert angol. Van ,aki már azt is látja, hogy mikor lesz az első kifizetése. Azt is látja, hogy a paypalra is érkezhetnek a kifizetések.

Mire jó még az internetes munka?

Arra is nagyon jó az internetes munka, hogy a közösségi portálokon kapcsolatokat építhess és ápolhass. Így sikerült nekem is olyan bank kártyát csináltatnom,ami éppen ehhez a munkához lesz jó és lehet, hogy  szükséges is.Hisz ez a számla és a kártya pont arra való, hogy a fizetésedet megkapjad rá. Ráadásul teljesen ingyen van és a cég nagyon korrekt. A cég Angliába van, ha jól tudom : http://share.payoneer-affiliates.com/a/clk/kK0DH 
Ráadásul nekik is van partner programjuk és akik igényelnek kártyát,ami ingyen van az 25 dollárt jelent neked is. Szóval ezt is szeretem nagyon.Megtanultam kezelni a bannert, ha jól írom. Internetes munka megvan , bank kártya megvan és ami még fontos az az, hogy össze is hozhatod az itthoni bank számláddal.Akinek nincs kártyája az most csináljon egyet magának, ha akar.

Még mindig könnyebb az interneten dolgozni.

Vagy csak magam vagyok így? Szerintem sokan vannak akik pénzt is akarnak látni az internetes munkájukból. Viszont az nem mindegy, hogy milyen munkát csinálsz. Úgy vagyok vele, hogy legyen könnyű és napi 30 - 40 percet vegyen igénybe, hogy aztán kedvemre rendezhessem a kertet is.Vagy azt csináljak ,amit csak akarok. 

Látjátok milyen szép szikla kertet csináltam anyunak? Egyáltalán nem Női munka , viszont ezt is nagyon szeretem.Szóval az a lényeg, hogy bőven legyen időm és pénzem is.Viszont a szép sziklakerthez neki kellett állni és kiszedni a régi nagy tuja gyökerét is.


Így van ez az életbe is, ha valami szépet akarsz csinálni akkor előbb rendet kell tenni és helyet csinálni az újnak.
Ez a két legfontosabb dolog most és szerintem mindenkinek. Mivel mit érsz a pénzzel, ha nincs időd elkölteni és mit érsz a rengeteg időddel, ha nincs pénzed? Ezen felül meg az első a  tudatos életed megteremtése.Te milyen életet akarsz magadnak? Mennyit akarsz dolgozni ? Mit akarsz dolgozni? Kinek akarsz dolgozni? Magadnak? Vagy valaki másnak az álmait építeni? Örülök, hogy élek és élvezem az életet , akkor is, ha éppen 5 percenként fel ugrálok innen, hogy anyunak segítsek,mert éppen finom grízes mézest csinál és ezt akkor közölte, mikor pihenni szokott. Jött ki nagy izgalommal, hogy nem tud aludni és most sütni fog. Hurráy anyukám csak süssél nyugodtan én meg közbe pingelgetek oké? szóval ez már csak így van vidéken. Csend van és mindenki azt csinál,amit csak akar. Az a fő,hogy megértjük egymást és békében élünk. Hisz háborút nagyon könnyű csinálni. Békéért viszont meg kell dolgozni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lépésről lépésre gazdagodj.