2014. március 15., szombat

Meg akarsz halni? Akkor házasodj meg!



Meg akarsz halni? Akkor házasodj meg.

Ha nem akarsz meghalni, akkor ne házasodj meg. Házasság=halál. 
Most  magamról írok megint, hisz csak a saját tapasztalataimat tudom átadni. Vannak, akik mindig másokról beszélnek. A házasságban meghal az Én és meghal az Ő és megszületik a Mi. Vannak olyan házasságok is biztos, ahol még nem született meg a Mi. Ahol még az egyik Én ragaszkodik a régi családjához és nem akar egy saját családot alapítani. Aki az anyukája kezét még nem engedte el, vagy fordítva. Lehet nekem azért könnyű, mivel már 14 évesen megtettem ezt. Nekem határozott célom, hogy örömökkel teli gazdag és kiváló életet éljek és a képességeimet kamatoztatni tudjam. Minden jól van és csodákat várok és csodákat kapok. Az élet könnyű, hisz mindig minden elrendeződik. Gondolatban mindent el lehet képzelni és életünkbe behívni. A gazdagság az nem véletlen és semmi köze a szerencséhez. Könnyű munkával is jöhet pénz és gyorsan is jöhet.A férjem nagyszerű dolgot tett velem és hálás vagyok neki. Most tudom, hogy minden jót megkapok az élettől és az igazi társam is jön hozzám.Semmi okom kötelékekben élni.

Az egyetlen, amit irányíthatunk az a gondolkodásunk.

Hálás vagyok, hogy nyugodt vagyok és jól érzem magam. Írhatom éltetem történetét. Képes vagyok elérni a sikereimet és jól élni és jó létben élni. A sikeres és gazdag emberek értékes emberek, mivel értéket teremtenek és a világ is jobbá válik. Felelős vagyok a jövőmért. Felelős vagyok a gondolkodásomért. Mindig azon gondolkodom, amit akarok, hogy legyen, bármi is legyen az.
Értékes ember vagyok, értéket teremtek. Csak magamtól várok el mindent és mindenkinek megengedem, hogy az legyen, aki éppen. Megszabadulni minden szereptől nem könnyű, viszont nagyon megéri. Sokan észre sem veszik, milyen szerepeket játszanak. Szerepeken kívül is lehet élni.
Élni akarsz? Akkor gondolkodj.
Vagyok, ahol vagyok és vagyok, aki vagyok. Van, aki észrevesz és van, aki, még mindig nem. Nem azért jöttem ide a Föld bolygóra, hogy megvalósítsam a társam vagy a gyerekeim vagy bárki mást. Azért jöttem, hogy akarjak és megvalósítsam magamat. Akarjam a társam és akarjam őt és olyan jó érzés kívánni őt. Nincs rá szükségem, csak szeretni akarok. Tudom, hogy jó érzés lesz rátalálnom. Kívánni még jobb. Hittel kívánni az egy életadó dolog. Kétségek közt kívánni rémálom. Az igazság helyett a valóság érdekel. A valóság pedig az, hogy érdemes és hatalmas erővel rendelkező teremtő vagyok. Te is az vagy. A legnehezebb helyzetben is megkapom a támogatást az Univerzumtól és a segítséget.

Nagy esélyed van anyagi jólétben is élni.

Mások is vannak, akiket ott hagyott a családjuk vagy az utcára kerültek és nem volt munkájuk. Most viszont gazdagok és jólétben élnek. Tudom, hogy sok ember, akik most hatalmas jólétben élnek, egykor pont olyan helyzetből indult, mint most én. Azért vagyunk itt, hogy kérjünk és bőségben és jólétben éljünk. Érezni akarom azokat a jó érzéseket, amiket átélek a teremtések közben és átélem, hogy ezt én teremtettem. Gondolkodom és gazdagszom. Nincs szegény ember. Minden ember gazdag, csak most pillanatnyilag pénz szűkében van és nem az csinálja, amit szeret. Eldöntöttem, hogy semmi sem fontosabb, mint, hogy jól érezzem magam. Ez legfőbb törekvésem az életben. 
Engedem az életnek, hogy sokkal többet is megmutasson nekem. 

Pontosan választottam, hogy nem dogozom másnak és a saját álmaimat élem. Szeretem, ha a magam örömére dolgozom és felemelő érzés, ha másoknak is példát mutatok.
A könnyű dolgok helyett a nehezeket kaptam és mindent kibírtam. Teljesen meg vagyok nyugodva. Erős vagyok és megyek előre. Örülök, hogy tanulhatok és változhatok és befejezetlen vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lépésről lépésre gazdagodj.