2014. március 15., szombat

Templomba jársz? Magadnál vagy?




Most a hitről fogok neked írni.Mekkora a hited? Mit hiszel el és kinek hiszel?


Hidd el, hogy Te is mindent elérhetsz. Higgy benne, hogy megkapod és ez épp elég. Higgy abban, hogy helyreáll minden, hogy megtörténik, amire vágysz, hogy eljön, akit akarsz, hogy bekopogtat,az a valaki,  hogy igenis van, mert van minden.  Csak kitartás kell. Pofonok jönnek, de akármennyire is fáj, neked mindig erősebbnek kell lenned. És erősebb is leszel.
Aki szeret, nem fogja elvárni tőled, hogy úgy viselkedj, ahogy ő akarja, hanem mosolyog, amikor látja, hogy egyedi vagy.
Aki szeret, nem fogja elvárni, hogy úgy élj, ahogy ő jónak gondolja, hanem örömmel látja, ahogyan élsz.
Aki szeret, nem akarja elvenni a szabadságodat, hanem örül annak, aminek te is örülsz.
Aki szeret, nem akar ujjal mutogatni rád, hogy te rontottad el az életét, hanem megköszöni, hogy mellette vagy és tanítod őt. A szeretet nem akar semmit, a szeretet mindent hagy és elfogad. Azt is, ha mész és azt is, ha jössz. Elenged és befogad.
Aki szeret, átölel bármikor, tiszta szívvel, minden ok
nélkül. Mert szeret!

Te is nagyon sok dolgot akarsz az életben?

Neked is vannak szíved vágyai igaz? Keresed az élet csodáit? Mondjam el, milyen konkrét lépéseket tettem azért, hogy elérjem, amit akartam? Azért kívánsz Te is valamit, mert hiányzik. Mondok egy példát. Például több pénzt szeretnél. Akkor a kettő között lehetsz. Vagy nagyon nincs pénzed és a sok pénz csak álom. Vagy van valamennyi pénzed és folyton arról beszélsz, hogy nincs pénzed erre meg arra, ezt nem engedheted meg magadnak stb…és folyton aggódsz a pénz miatt. Természetes, hogy ha már szegény vagy és elég volt belőle, akkor több pénzt kérsz az Univerzumtól. Viszont a rezgéseid nincsenek összhangban a vágyaddal.  Hiába mész a templomba, ott sem fogsz kapni semmit. Eddig se kapott ott senki semmit, sőt. Semmi bajom a vallással és a papokkal. Biztos vannak gazdag papok is. Egyet sem ismerek az biztos. Viszont rengeteg szegény embert ismerek, akik a templomba járnak. Minden ott van, ahol éppen most vagy. Csak ne hagyd elterelni figyelmedet magadról.

Akkor vásároltam a legtöbbet, amikor nem volt pénzem.

Egyszerűen nem voltam hajlandó a nincs pénzem rezgésére hangolni magam és elmentem a boltba. Vásároltam és megvettem mindent, amit csak akartam. Gondolatban napi milliókat költöttem. Tuningoltam magam, ha úgy tetszik, hogy feljebb legyek az érzelmi skálán. Bár fogalmam se volt, hogy hól lehetek, amikor semennyi pénzem sincs, mégis élveztem a pénzszerzést és a költekezést. Jó munkát végeztem, mert az életem során egy csomó pénzt kértem és előre örülök, milyen jó lesz elkölteni ezt a sok pénzt. Ne aggódj, ha a nulláról kezded, magam is ott kezdtem. Hogy érzed magad, amikor a pénzre gondolsz? Nekem volt olyan, hogy bezártam magam, ha a pénz szót meghallottam. Azt már tudtam, hogy nem munkát akarok keresni, hanem pénzre van szükségem. Amikor a pénzre gondoltam, akkor eszembe jutott a szabadság. Milyen jó lenne szabadon élni és tele kalandokkal és lelkesedéssel élni az életet úgy, hogy nem a munkahelyemen üldögélek. A pénz megadja a szabadságot

Aztán rájöttem, hogy pont ezt csinálom.

Életem tele van kalandokkal. Nem üldögélek egy munkahelyen és teljesen szabad vagyok. Jó munkát végeztem és jó tudni, hogy az élet nap mint nap új vágyakra inspirál és ennek hatására újabb pénzösszegeket engedhetek be az életembe. Igen csak hogyan csináljam? Ezt kérdezed. Úgy csináld, ha van valamennyi pénzed, az is jó, ha másnak van és te mész a boltba vásárolni helyette, mit ahogy ezt sokszor megtettem magam is másnak vásároltam és amikor a pénztárosnak fizetsz, akkor nézz a szemébe. Mond azt magadban, hogy a pénzt most megtisztítva tovább adom és a tízszeresét visszakapom. Ugyan is a pénz, az egy szellemi dolog és ahhoz megy, aki hívja. Kezdésnek remek lehet ez is, ha nem gazdag családba születtél. Gondolkozz tudatosan. Aki eleve gazdag családba született, neki semmi oka a pénzre gondolni, hisz automatikusan van neki bőven.

Ezért van az, hogy a gazdagok gazdagodnak és a szegények szegényednek.

Tervezd meg a gazdagságod, hisz a szegénységet nem kel tervezni. Ajánlani tudom Bob Proktor gazdagnak születtél című könyvét és a gondolkozz és gazdagodj című könyv is remek. Döntsd el magad, hogy mit szeretnél és válassz magadnak egy technikát, gyakorold be és minden az életedbe áramlik. Vagy kérjél olyan munkát, amit szeretsz csinálni. Találd meg miben vagy a legjobb? Mi az, amit csak te tudsz és más nem? Mi az, amit át tudsz adni másoknak is? Találj ki valamit és csináld azonnal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lépésről lépésre gazdagodj.