2014. április 20., vasárnap

Játszon aki akar. Inkább élek ez az igazság.Te is élsz?



Játszon aki akar, inkább az életben játszom és megvalósítom álmaimat. 

Lehetséges, hogy nyitott vagyok az életre, viszont nem másokról papolok, hogy ki mit csinál és miért és milyen hülyén gondolkodik, hanem inkább az igazat írom és őszintén és magamról. Sokan írtátok nekem, hogy az őszinteségem fogott meg benneteket és a nyíltságom. Még a lányomról sem írtam nektek és a fiamat is csak megemlítem, amikor megjelenik. Nekem is vannak titkaim és talán egyszer elmesélem. Nekem is fájt a szívem a gyerekeim miatt a férjem miatt és megoldom magamban. Senkire sem erőltetem magam, még a családomra sem. Őszintén örülök, hogy a férjem megkapta azt egy másik nőtől, amit én nem tudtam neki megadni. Ez így van és kész. Ott szeretek lenni, ahol elfogadnak és, ha valahol teher vagyok, akkor tovább repülök. Szóval mindenki nyugodtan csinálja csak azt, amit akar és viselkedjen úgy, ahogy csak akar. 

Hagyom és mindenért magamat okolom. Ez van, csak élek és szeretek élni. 

Sok mindent megmutatott nekem az élet és észre is vettem. Viszont rengeteget adott is és most is ad nekem. A világon mindenhol jól érzem magam. Mindig megvan az, amit akarok és azt hiszem nem tudok élni nélküle. Megkapom, mindig megkapom. Mindenhol otthon vagyok. Pedig csak elindultam más felé. Képtelen vagyok egy dobozban élni, nekem szükségem van a szabadságra és szabad is vagyok. Igen. Engem hidegen hagy a villanyszámla, vagy a víz számla vagy a gázszámla. Jobban érdekel az élet és az, hogy mit lehet belőle kihozni. Írtam is egy könyvet erről, amit csak nálam lehet megrendelni. Kevesen olvashatják.  Csak azoknak engedem meg, akikben megbízom, és akik velem együtt tudnak érezni. Vagyis csak anyáknak engedem meg, akik életet adtak. Tudod, ha Te nem vagy Anya, akkor fogalmad sincs arról, amiről írok. Még átérezni sem tudod, hisz még nem adtál életet.

Kedves férfiak –pasik- srácok, most bírjátok ki és ne leskelődjetek!

Vegyétek úgy, hogy ez most nektek 18 éven felüli karikával ellátott írás. Tehát gyerekeknek nem való egyébként sem. Nőtársaimnak írok, akik már életet adtak. Akik még nem adtak életet azok pedig jól olvassák el és értelmezzék. Óvakodj a pillanattól, amikor exed rádöbben arra, hogy rádöbbentél arra, az élet nélküle is megy tovább. Mi több a Föld is forog még tovább. Több tonnányi csoki és fagyi, sok ezer papír zsebkendő elfogyasztása után, valamint a barátnők áldott türelmének köszönhetően túl vagy rajta.  Ezt a pillanatot az ex percre pontosan megérzi. Na, itt légy észnél.

Táplálsz még iránta érzelmeket?

Ha még dühöngve emlegeted a szemétségeit, ne reagálj sehogyan a közeledésére. Mert ekkor még táplálsz iránta érzelmeket. A gyűlölet és a szeretet kézen fogva járkálnak. Akkor is húzd meg magad, ha már csak a szépre emlékezel. Ilyenkor hajlamos vagy hülyeségeket csinálni, önveszélyes vagy és újra elhiszed minden szavát. Merthogy az ex abban a pillanatban, amint rájön, megérzi gyógyulásodat, újra bevet mindent, úgy, mint a legelején, amikor meg akart hódítani. Viszont már Te átalakultál. Ha nem alakultál át, akkor ne is olvasd tovább. Ő meg átalakulatlanul belőled akar élni. Szívni az energiádat, a tüzedet, az erődet akarja.
Időt, energiát, fáradtságot, pénztárcát nem kímélő hadjáratot indít, hogy bebizonyítsa neked, nélküle fölkelni sem érdemes reggelente. Ha már teljesen közönyös számodra, de csakis akkor állj vele szóba. Fáraszthatod egy kicsit, lubickolhatsz a jóban, a figyelmességben, a szeretésben. Már tudod, hogy ez a finom időszak csakis addig tart, amíg meg nem bizonyosodik róla, újra be vagy hálózva, és akkor ismét lanyhul a figyelme. Legalábbis irántad. Na ezt ne várd meg, az ezt megelőző pillanatban mutass az ég felé az ujjaddal. Hééé a középsővel!  Nem a gyűrűssel.

Siker sztorikat szívesen olvasnék "felmelegített káposzta" jeligével.

A helyesen értelmezett szeretet mindent megold, áthidal, megsegít! Csak, hogy az emberek nem ismerik a helyesen értelmezett szeretetet. Még mindig teljesen félre értenek mindent. Ha van, és él szívedben, szívünkben őszinte kitartó erős a szeretet te, én mi, ő, mindannyian emberek, mi leszünk a világon, a legboldogabb, legerősebb emberek. Akikben a szeretet nem csak üres puszta szó, életünkkel adunk példát- e gonosz világnak, hogy mi a legerősebb, az egyetlen a földön, maga az őszinte segítő igaz szeretet!
Utolsó leheletemmel is köszönöm a sorsnak, hogy ember voltam és az értelem egy szikrája világított az én csodás lelkemben is. Megélem az életet és sok mindenben volt részem. Megismertem a szerelmet, a valóság töredékeit, a vágyakat és a csalódásokat és sorolhatnám. A földön éltem és lassan felderültem. Egy napon meghalok: s ez is milyen csodálatosan rendjén való és egyszerű! Történhetett velem más, jobb, nagyszerűbb? Nem történhetett. Megéltem a legtöbbet és a legnagyszerűbbet, az emberi sorsot. Más és jobb nem is történhetett velem. És szerettem az állatokat meg a természetet, a fákat. Meg a verseket, írásokat, könyveket. Az emberekkel volt a baj. Hogy kell szeretni a másik embert? Hogy lehet megengedni neki - eléggé bízni benne - hogy szeressen? Sehogy, ha ő mást akar, és más valaki kell neki. Hagyd elmenni.
Nem sokra becsülöm azt a férfit, aki nem bölcsebb ma, mint tegnap volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lépésről lépésre gazdagodj.