2014. március 8., szombat

Mi az , hogy nem vagyunk megbecsülve mi Nők és Anyák? Téged ki hozott a világra?



Többen is kértétek tőlem, hogy írjak az életemről és a képeimről és a sikereimről.Most belevágok és elkezdem.Írok az életről a festményekről és a sikerekről.Mivel a saját életem az csak egy élet a több milliárdból és egy Anya pont attól Anya, hogy nem csak magával foglalkozik, még akkor sem, ha Te ezt másképp látod.Már csak magamból indulok ki és engem érdekel mások élete is nem csak a saját családom élete és a gyerekeim élete. Azért élek,hogy alkossak és teremtsek folyamatosan és mindenből  legjobbat hozzam ki. Remélem ezzel Te is így vagy igaz? Sok olyan Nővel és anyával találkoztam az elmúlt 3-4 -5 évben, akik nem szeretik azt ,hogy a férjük irányít és fogalmuk sincs, hogy változtathatnának ezen a berögzött szokáson, hogy szót fogadnak. Az is lehetséges,hogy nem akarnak változtatni vagy nem tudják,hogy hogyan kezdjenek bele. Nos elmesélem egy darabkáját életemnek, amikor is történt,hogy elegem lett a férfi uralta világból.Ki akartam törni és megmutatni, hogy elég volt hagyják már abba ezt az undorító viselkedést, hogy csak az lehet,amit ők akarnak.Mondjuk ez csak nálunk volt, csak a magam életéről írok és a saját tapasztalataimról.

Nők és Anyák élete a tét?

Azt akartam,hogy a közvetlen környezetemben és a világban is nőjön a női értékek tisztelete és szerepe, annak ellenére legfőképp , hogy úgy vettem észre,hogy  kevésbé vagyunk megbecsülve! Egy igazi háziasszony voltam, olyan, mint te is és talán ezt már te  is észrevetted  magadon, hogy tehetetlennek érezted magad, csak dühös vagy , és már végképp majd fel robbansz a méregtől és fogalmad sincs miért nem tudod kommunikálni a családod felé.Vagy tudod kommunikálni csak éppen kinevetnek és nem vesznek komolyan. Akkor egyszerűen te is kimész  a konyhába, fürdőbe vagy szobába  és elkezdesz pakolni, takarítani? Addig csinálod, amíg  megnyugszol igaz? Érdemes kipróbálni! Nekem hatásos mindig. Így festettem ki az albérleti házunkat is kívül és belül.Így csináltam meg  az épülő házunk aljzatbetonozását is.Egyébként ez is egy ősi térrendezési forma,ami bennünk van ösztönösen Nőkben és Anyákban és a neve Feng Shui. Belülről igyekszünk orvosolni a gondokat, egyébként  Kínában tudják ezt, hogy  a jó társadalom alapja a jó Család. 

Akkor miért mennek szét a családok és élnek külön a Nők és anyák? 

Hiszen, ha a családban mindenki tudja a helyét, akkor a társadalomban is megtalálja majd azt és a jövőt szolgálja. Persze mi van akkor,ha nem hagyják , hogy te a helyedet  betöltsed és azt csinálj,amit érzel és akarsz?Akkor nem engedik neked,hogy kibontakozz és az legyél,aki akarsz lenni.Meg gátolnak és ki vagy szolgáltatva pont a családodnak.Hogyan használd fel a benned lévő bölcsességet arra, hogy kitisztítsd a fejed és a családod a lelkedet és eredményesebben éld az életedet? Igen is szükség van arra, hogy eredményesebb legyél mindenben, hisz az emberi természet megköveteli,hogy fejlődj és alkoss és teremts. Csak mi van akkor,ha ezt a környezeted nem szereti? Nem is érdekli őket és nekik minden jó ahogy van csak te menj már el dolgozni és akkor mindenkinek jobb lesz.Az a te  az most én vagyok.

Vajon miért nem találnak a Nők és Anyák munkát?

Szóval ezerszer leírtam már,hogy hiába is találtam munkát,ha nem vettek fel és a veszélyes korosztályba is léptem. Még próbálkoztam egy éve is és rájöttem, hogy elveszi az időmet és megbetegít az a munka, amit nem szeretek csinálni és nem vagyok hajlandó megalázkodni senki előtt sem. Főleg nem főnök előtt aki azt hiszi , hogy azért vagyok,hogy engem rángasson. Minden esetre kibírtam majdnem egy hónapot. Szörnyű volt. Főleg azért, mivel elhatároztam, hogy abból akarok élni ,amit szeretek csinálni és másoknak is tudok vele nyújtani valamit.Valami maradandót akarok alkotni, hogy a gyerekeinket is inspiráljam a fejlődésre és arra , hogy valósítsák meg álmaikat. Már csak azért is, mert a 8 éves fiam szerint majd a halálom után lesznek ők gazdagok a festményeimből. 

A Nők és Anyák is lehetnek sikeresek?

Nézd meg a híres festőket anyu, egyik sem volt gazdag és borzalmas életük volt.Te pedig csak most kezdtél festeni és senki sem akar venni a képeidből, pedig nekem tetszenek és szépen festesz. Kerestem a megoldást és azt a munkát, amit szeretek csinálni, nekem ez nagyon nehéz, mivel szinte mindent szeretek csinálni. Mindegy, hogy mi az csak csinálhassam.Szerintem mi Nők így vagyunk vele igaz? Így vágtam bele az MLM-be is annak idején. Nekem jó volt, mivel otthon voltam és beosztottam az időmet és a konyhapénzt is. Mindig tudtam festeni is, ha akartam. Egyedül azt nem bírtam elviselni, ha rángatnak és meg akarják nekem mondani, hogy mit csináljak. 

Hogy jönnek ahhoz, hogy egy Anyát és Nőt irányítsanak?

Amikor mi csak gondoskodni akarunk és nem hagyják. Na ez az, ami felháborít, hisz csak tudom már, hogy mit akarok és mi a jó nekem, nekem senki sem parancsolhat. Főleg nem a gyerekeim és a férjem meg főleg nem.A többi tágabb családtagokról már nem is beszélve.Szóval nem tudtam,hogy gödörbe voltam, csak azt, hogy mást akarok. Kezembe vettem az életem irányítását és új erőre kaptam.Nagyon tudok akarni, ha valmit a fejembe veszek azt megcsinálom.Azt mondtam magamba, ha nem élhetek úgy, ahogy akarok, akkor inkább meghalok és kész. Meg is haltam, háromszor is és mégis túléltem.Egyszer mesélek erről is most nem ez a téma.

Aztán elkezdtem kutatni és keresni a megoldást, tanulni és olvasni és írni és festeni.Mind-e közben mindenféle házi munkát is elvégeztem és halas tavat is csináltam,kertészkedtem stb..Vagyis átépítettem, mert nem tetszett az a kis gödör, ami halastónak lett megcsinálva.Aztán egy váratlan pillanatban ott maradtam egyedül és elment a férjem és vitte a fiamat.Szóval itt kezdődött kalandos életem,amit hamarosan folytatok csak most úgy döntöttem, hogy kicsit dolgozok is, ha már megígértem magamnak és aztán házi tésztát is készítek meglepetésnek édesanyámnak.Mert én így tudok szeretni és kész.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lépésről lépésre gazdagodj.