2014. március 11., kedd

Egy Nő és Anya élete folytatás. Nők és Anyák tánca , tényleg ?


Köszönöm az életnek, hogy élek és szeretek és örülök mindennek és mindenkinek.
Sokan vannak, akik nem örülnek. Meg tudod érteni őket?

A Nők fele élete során erőszakos cselekmény áldozatává válik. Mégis azt mondom, hogy valósítsd meg az álmodat.
Magyarországon minden héten meghal egy nő családon belüli erőszak következtében. A FRA (az Európai Unió Alapjogi Ügynöksége) épp a mai napon nyilvánosságra hozott legfrissebb, 2012 évi felmérése szerint minden negyedik magyar nő élete során legalább egyszer párkapcsolati erőszak áldozatává válik. Az érintett nők átlagosan 35 alkalommal szenvednek el bántalmazást, mielőtt segítséget kérnének, és 5-12 intézményhez kell fordulniuk. Azonnali és hatékony rendőri intézkedésre lenne szükségük, ám az adminisztrációs nehézségek miatt gyakran túl későn érkezik a segítség. forrás innen: http://www.noicivilek.hu/2014/03/szazezer-bantalmazott-no-szamara.html

Miken megy keresztül egy Lány egy Nő egy Anya az életében? 

Most csak magamról beszélek és magamat figyelem és az érzéseimet, hogy mit éreztem, mikor az utcára tettek? Mit tettem és mit nem tettem? Miért hagytam? Szörnyű érzés család nélkül élni egy anyának. Találkoztam magam is olyan nőkkel és anyákkal, akiket otthagytak és elvették mindenük. Nincs munkahelyük és nincs lakásuk nincs semmijük, hisz mindenük a családjuk volt. Magam is így voltam és szegény rokonoknál nem lakhattam. A szülői ház sem fogadott vissza, mivel már nem volt. Vad idegeneknél éltem át a válságos helyzetem, melyben bukott Anyaként a glóriával a fejemen oldottam meg sorba az életembe kerülő nehézségeket. Nagyon hiányzik a család és a házasságom, bevallom. Viszont az álmaimért megyek előre sokszor a tövises úton, mely idáig vezetett édesanyámhoz.
Végig kóstoltam a nehézségeket a nélkülözést a nyomort a megaláztatást és most a célponthoz közel azt mondhatom, hogy megérte. Mindenemből kifosztva, elcsigázva mégis hajtottam előre. Hisz elvinni nem tudtam, mindenhól maradt valamim.24 költözködés a hátam mögött. Az igazságtalan jogi helyzetek kudarcai mégsem fokozták anyai gyötrelmeimet, ha néha úgy éreztem, hogy elviselhetetlen már ez a nyomor és nélkülözés és tehetetlenség. Akkor megjelent fiam a skypon és beszélgettünk. Nekem már ez nagyon megérte és azok a pillanatok, amikor ott volt mellettem és az apja és egyszer a lányom hozta el. Próbáltam megoldani mindent fejben. Tanultam és képeztem magam minden nap. Hiába súlytott a nyomasztó anyagi helyzet és az érezhető előítélet. A táradalom megvetése az erkölcs nevében tanúsított igazságtalanságok és az indokolatlan magatartások irányomban.

Nők és Anyák éve elmúlt, most a Nők és Anyák tánca van.

Sok mártír anyának az anyasága valósággal tele van szenvedéssel, onnantól kezdve, mikor a család kirekeszti. Már nem részesül annak oltalmában. Meg kell magának oldania mindent és nincs kire támaszkodnia. Elrejtettem a szégyenem és mégis felemeltem a fejem. Elestem a megélhetésemtől elbocsájtottak az egy hónapig tartó munkahelyről, még jó, hogy akkor sem adtam fel. Szerencsére mindig megoldottam valahogy és az internetnek köszönhetően sok igaz barátra tettem szert, akiknél lakhattam is. Biztos sok olyan család, nők és anyák is vannak, akiket a baj ellen meleg családi fészek oltalmaz. Köszönöm nektek, hogy segítettetek nekem, mikor kitaszított lettem. Nagyon kegyetlen érzés egy Anyának azt a traumát feldolgozni, hogy a fészek és a család nincs vele. Mivel senki sem védett meg semmitől, így magam intéztem mindent fejből és a szívemből és lelkemből. Nagyon állhatatos voltam és a napi gondokat mégis valahogy megoldottam.

Mi az, ami kell az életben maradáshoz?

Mi az a nagy erő, ami egy Anyát életben tart ezek után is? Szerintem az, hogy nagyon erősek vagyunk és a kitartás, hogy van remény és talán holnap fizetni tudok vagy lesz valami, történik valami, ami jó irányba megy. Bennem van a dac is, hogy ez lehetetlen, ilyen nincs, innen valahogy ki kell törni és más életet élni.
Csak hogyan élj másképp?
Mikor a nőket és anyákat hibáztatják az emberi kapcsolatokért és a nőket teszik felelőssé a család összes problémájáért? A társadalom ezt a beidegződést tükrözi, hogy a család a Nők és Anyák dolga? Mekkora felelősséget raknak még a nyakunkba?

Mindent magadnak köszönhetsz anyu. Nos ez is életben tart engem,hisz magamnak köszönhetek mindent és azért a sok barátnőnek és barátoknak is és mindenki másnak is, aki segített. Magamnak is igen, akiknek én is segíthettem. Végül is mindenki mindent magának köszönhet, és csak magunk vagyunk a felelősek az életünkért. folyt köv

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lépésről lépésre gazdagodj.