2014. március 22., szombat

A Nők az élet rejtelmei.Nincs mentség,ha nem követed álmaidat.



Amíg nem éled át, milyen a másiknak, addig nem tudsz szeretni. 
Amíg nem fáj neked a fájdalom, amit másnak okozol, nem tudsz szeretni.
A karma nem büntetés, hanem tanítás: megtanít, milyen a másiknak lenni; mit érez, hol fáj neki. 
Amíg nem fáj a seb, amit másokon ejtesz, és nem vérzel tőle te is, addig nem tudod, mi az, hogy vele és együtt és közösen. 
Együtt érezni valakivel csak akkor lehet, ha az én idegeim is összerándulnak attól, amit benne én okozok.

Ez nem olyasmi, amit tanulnunk kellene, mert bennünk van.

Minél öregebb vagy a földön, úgy értem, hogy minél több előző életed volt annál többen tartoznak neked és tartozol másoknak. Amit vetettél azt le aratod most. Adás és kapás egyensúlyba van. Közben pedig gyűjtöd az élményeket. Milyen jó, hogy most nem emlékszel az összes eddigi életeidre. Képzeld, milyen lenne, ha tudnád, hogy a férjed az előző életében az apád volt? Vagy fordítva? Biztos nem feküdnél le vele. Egyébként honnan tudod, hogy már kiegyenlítetted a számlát? Onnan, hogy más lettél. Letudtad. Teljesen nyugodt vagy.

Mi van akkor, ha te a dolgodat csinálod, csak éppen akik körülötted vannak azok nem azt csinálják ami a dolguk?
 
Ki vagy rekesztve barátom.Nem vagy oda való.Szembe mész.
Örülj neki. Ami van, azt csak el tudod fogadni és továbbmész.
Első szabály! Kerüld a negatív embereket! Egyébként meg nincsenek szabályok.
Ha azt veszed észre, hogy két negatív ember közelít feléd, gyorsan mutasd be őket egymásnak.
Sok magas tudású ember tud baromságot csinálni. Na és?
Van olyan dolgod, ami miatt megítélhetnek?
Persze! Na és?Nevezheted az életet küzdelemnek?
Honnan jöttél és mit csinálsz és hova mész? Ez a lényeg.Minek küzdeni?
Inkább örülj az életnek, amit annak hívsz.Csak azért, mert neked jó.Természetesen.

Semmi sem állandó csak egy valami állandó ebben az életben és az a változás.
 
Aki nem képes a változásra az úgy marad.
Változni nem könnyű, de nem változni nagyon veszélyes.
Amikor változol, akkor veszíthetsz.
Viszont ha nem változol, akkor már veszítettél is. Csak ki az, aki észreveszi a változást?
Ki az, aki nem is látja? Belül is változol, és azt senki sem látja.
Épp ma raktam ki a facéra a képeimet, hogy mennyit változtam és belül is feldolgoztam mindent. Hívom és beengedem a jót az életembe.

Az enyém lehet minden, amit akarok.

Nincs mentség arra, ha nem követed az álmaidat és nem cselekszel azokhoz hűen. Sokan közületek másokat hibáztatnak a saját tehetetlenségükért és azért, hogy nem tesznek az álmaikért. Olyanokat mondogattok, hogy nem vagyok szabad,a férjem vagy a feleségem nem engedné meg, vagy most a gyerekeimmel kell foglalkoznom vagy a szüleim nem engednék. Az sem baj, ha már lemondtál az álmaidról, mindig van lehetőséged elkezdeni. Most is van, valami, amit megtehetnél az álmaid megvalósításáért. Mindig van választásod, hiszen függetlenül attól, hogy milyen dobozban vagy, vagy milyen csapdában érzed magad, mindig van kiút.
Szánj rá egy pillanatot és gondolkozz el azon, hogy mit szeretnél tenni az életeddel. Vagy vársz még valakire, hogy engedélyt adjon neked vagy segítsen neked mielőtt hozzáfognál?
Most akarsz boldog lenni vagy vársz még egy kicsit?

Visszatartod magad azért, mert valaki nem támogatja azt, amit tenni akarsz? Mikor elkezdtem festeni, úgy voltam vele, hogy életem munkáját akarom csinálni és kész. Egyszerűen tántoríthatatlan voltam. Úgy voltam vele, ha nem csinálhatom azt, amit szeretek vagy akarok csinálni akkor mi a fenének élek? Azért, hogy egyek meg dolgozzak és gyereket neveljek és aludjak stb. Akkor, ha az élet erről szól, akkor nem akarok élni. Ezt az állat is megtudja csinálni, és még lehet jobban is csinálja, mint én. A valódi hivatásomat akarom és azt, hogy higgyek magamba és hallgatok a belső hangomra.
Amikor valaki melletted van és kísér az utadon és segít az életben, akkor ezt az erőt nem tudod megszerezni. Egyedül kell megtenned, hogy képes legyél önmagadért tenni. Te vagy a hajó kapitánya és a siker belőled származik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lépésről lépésre gazdagodj.