2014. február 25., kedd

Az MLM egy játék, hurráy...méghozzá multi...ugrálsz a leveleken.

Amikor elkezdtem foglalkozni az MLM el még semmit se tudtam róla. Egy valami érdekelt,hogy olyan munkát végezzek,ami passzív jövedelemhez vezet. Akkor is,ha sokat kell az elején vele dolgozni. Aztán  adtam magamnak 2 évet és nem jött be, amire számítottam. Így váltottam és másik MLM cégnél foglalkoztam termékeladással. Persze az elején több is volt és ami nem tetszett oda nem is csatlakoztam. Volt ,ahol a pénz volt a fő szempont és az emberek ujjongtak a színpadon,hogy mennyi pénz lehet keresni és nem a termék érdekelte őket.Sokat gondolkodtam,hogy miért csinálják ezt?
Neked is volt úgy, hogy eleged volt az MLM ből?
Elegem lett abból,hogy olyan termékekkel foglalkozzak,amik nem érdeklik az embereket vagy nincs rá pénzük és lejártam a lában is minden nap. Aztán úgy döntöttem,hogy inkább hálózatot építek. Akkor sem volt fogalmam se, hogy ez mit takar. Azt tudtam, hogy az internet az nagy lehetőség és valami olyat kerestem,ami közelebb visz a célomhoz és kevesebb munkával is elérem. Tanultam és fejlődtem közbe a spirituális utamon is.Egyszer erről is írok majd.
Megállapítottam, hogy az emberek nagy többségét nem érdekli az  MLM üzlet. Aki meg benne van az erőlteti rám az övét és másokra. Sose bírtam az ilyen nyomulós embereket. Már majdnem feladtam , mikor is találkoztam egy receptes üzlettel. Sok csalódáson mentem keresztül, mire ide eljutottam. Persze akkor sem tudtam még, hogy mit kell csinálni csak folyamatosan hallgattam a webkonfikat és azon tűnődtem,hogy mi értelme ennek az egésznek? Persze meg azon is, hogy akiket meghívtam azok sorba nem jöttek el a webkonfit meghallgatni.
Hogy építs egy MLM hálózatot ,mikor fogalmad sincs arról mit is kell csinálni ?
Minden áron azon voltam, hogy olyan bevételi forráshoz jussak az interneten ami nem attól függ hány embert szervezek be egy üzletbe. Persze rendíthetetlenül mentem előre és akkor is csináltam,amikor mások nem. Volt,hogy mások helyett is dolgoztam , hisz ráértem bőven és így segítettem. Mindig hiányzott még egy ember,hogy teljesítsek. Kezdett elegem lenni, abból is, hogy olyan szépen megy minden és a végén egy ember hiányzik,aki alattam nem teljesített. Szépen elment a kedven az egésztől,hogy a keresetemet az befolyásolja hogy mennyire aktívak és mennyire dolgoznak a hozzám csatlakozó emberek a hálózatomban.
Neked is volt már olyan érzésed, hogy dolgozol és semmi eredmény?
Miért nem látjuk azokat az embereket, akik szuper jól keresnek az MLM üzletükbe vagy az interneten? Mikor ekkora a munkanélküliség és mindenki itt van a facebookon és más hálózatokon? Gondoltál már arra , hogy mindig tovább lépj? Azt tudtad,hogy nem csak terméket lehet eladni az interneten, hanem szolgáltatásokat is meg infórmációt? A tudást is lehet értékesíteni ,ha tudsz valamit,amit mások még nem tudnak. Minden esetre kutattam tovább és tanultam tovább és közbe árultam a festményeimet a magam módján,hogy valami bevételem is legyen. Eljutottam a marketing részhez,aminek a hallatára a nem létező szőr is feláll a hátamon.
Azt hiszem az Empower Network oldalon találkoztam ezzel és meg is rendeltem a vonzó hálózatépítést, hogy engem találjanak meg az emberek és akarjanak csatlakozni az üzletemhez. Megint tanultam. Így aztán eljutottam a bloghoz, hogy abból is lehet bevételed. Hogyan csináljam,hogy legyen bevételem is? Hogy csináljam,hogy ne csak mindig én fizessek ,hanem nekem is legyen bevételem? Mégpedig passzív és úgy hogy automatizáljam az egészet. Legyen időm feseteni és pénzem is festéket venni meg stb… Közbe meg a napi betevőt is megteremteni,ha nincs olyan munkám,ami után fizetnek. Egyszer el is mentem dolgozni, szörnyű volt. Írtam is róla a facén és sok komment jött,hogy ezt nem tudtam? Az az igazság,hogy nem tudtam csak sejtettem, hogy milyen szörnyű lehet azoknak, akik nem azt csinálják,amit szeretnek. Mégis élveztem,már nem a munkát,hanem a sok barátot és barátnőket, akikkel megismerkedtem. Aztán lapárta tettek mindenkit szinte és pont  év végén és panaszkodtak az emberek. Kétségbe estek,hogy most mi lesz?Már akkor elhatároztam , hogy a saját vállalkozásomat fogom csinálni és kész.
Független attól,hogy van már blogom vagy nincs?

Írtam a blogomba , írtam az életemről a csalódásimról, hogy mik történnek velem és  körülöttem. Figyeltem magam,hogy mi az ,ami jó nekem és miért nem úgy van, ahogy megbeszéljük a dolgokat. Sokan nem tartják be az ígéretüket. Így van ez néha az MLM be is , hiába akarod,ha mások nem csinálják. Ezért megyek előre és csinálom magamnak. Így jutottam el az affilit marketinghez is a marketing megoldások oldalán. Gyorsan megcsináltam a html eket beraktam a blogokba, meg a weboldalamba annyira megörültem neki. Aztán eszembe jutott,mikor nem sikerült a visszaigazolás, hogy hiába csináltam meg, mert még nem aktív a weboldalam,ami most készül és pont annak adtam meg a címét,mondván hétfőn úgy is megcsináljuk. Sajna még nem csináltuk meg. Ez van. Most pihenek egy kicsit és tanulok tovább.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lépésről lépésre gazdagodj.