2014. február 28., péntek

köszönöm MLM hogy összeraktam a szívem



Köszönöm  MLM összeraktam a szívem!

Akkor is,ha egy örökkévalóságig tart, hogy elfelejtselek, akkor is tudok szeretni és újra és újra. Bátorság kell összerakni a szívet,ha darabokra hullott. Kitakarítottam és így erősebb mint valaha volt. Őszinte vagyok magammal és senki sem cserélhet le helyetted. Te megtetted és a saját örömöd kerested. Őszintén kérdeztem, mit tehetnék mond? Mond mit? Továbblépek és túllépek ezen. Megyek tovább nélküled. Tanulok fejlődök és örülök mindennek. Ott vagyok, ahol szeretve vagyok, ott vagyok,ahol lennem kell. Azt csinálom, amit akarok és önmagam vagyok , haladok utamon.

Társtalálás MLM ben ?

Tudom,hogy megtalálom a társam vagy ő engem. Ki tudja? Őszinte vagyok az őszintétlenségben. Boldog vagyok a boldogtalanságban és gazdag vagyok a szegénységben. Egészséges vagyok a betegségbe. Szeretek a szeretetlenségben. Kicserélt az MLM. Köszönöm MLM, hogy új ember lettem. Kicseréltem a szívem. Elengedtem mindent, hogy megkapjak mindent.

MLM ben létezik a gazdagság?

Látni akarom a valóságba, hogy létezik gazdagság a luxus villák az úszómedencék és birtokolni akarom. Még ebben az életemben élvezni akarom a gazdagságot a bőséget, hogy álmaim valóra válnak. Megteremteni mindent, amit csak akarok. Nem olvasni akarok róla és hallgatni másokat, akik nem élik az álmaikat. A szuper gazdagok nem akarják,hogy megtudd hogy legyél gazdag. Sokan azt hiszik születni kell a gazdagságra. Vagy a genetika határozza meg a gazdagságot? Á a fenét ! Bárki gazdag lehet aki csak akar. Mi van , ha nem kapom meg amit akarok? Semmi , akkor is boldog vagyok és jól érzem magam, hisz azt csinálom amit szeretek és élvezem az életet. Hálával és bizalommal élni az életem. Ezt jól megtanultam, hisz sokszor olyan helyzetben voltam,hogy más már rég nem élne.A saját valóságom szerint a teremtő erővel dolgozom, hogy tisztába legyek önmagammal. Azért jöttem, hogy némi ötletet adjak, ami esetleg megváltoztatja gondolkodásmódodat. Új távlatokat nyithat előtted. Valamennyien képesek vagyunk másképp gondolkodni. Van, amikor szükségünk van egy másfajta életszemléletre.

Az MLM megadja a másfajta szemléletet,ha képes vagy tanulni és van benned változásra való hajlam és kitartás,hogy amit elkezdtél azt véghez is vidd. Hogyan tekintsünk önmagunkra, hogyan tehetünk szert némi önbecsülésre? Hogyan alakítsunk ki szeretetteljes kapcsolatokat, hogyan lehetünk jó szülők és hogyan legyünk gazdagok és sikeresek az életben? Mi lenne, ha már iskolákban tanítanák azt, hogy hogyan valósítsuk meg álmainkat? Milyen jó lenne, ha minden nemzedék ismerné ezeket a dolgokat és e szerint élné a csodálatos életét. Tanította ezt neked valaki gyerekkorodban? Szerintem nem. Az MLM ben viszont ezeket tanulod. Én viszont pont erről szeretnék neked beszélni. Soha nincs késő tanulni. Lehetsz bár akár hány éves.Sőt ez a legjobb pillanat, hogy elkezd. Végül is az élet egyszerű csak az emberek bonyolítják.  

Csupán az hat vissza ránk,amit adunk, amit magunkból sugárzunk ki. Amit magunkról hiszünk az valósággá lesz. Ami velünk történik az mind a gondolatainkból fakad. A világegyetemben létezik egy mindent átfogó hatalom, egy erő, egy magasabb intelligencia. Felsőbb rendű lény vagy a teremtő, vagy  ahogy akarod nevezni.Ez számomra a bennem és körülöttem lévő erőt jelenti,amely valóra váltja a gondolataimat. Így hát felelősek vagyunk mindenért, ami velünk történik és minden kimondott szóért és gondolatért, mert ezek határozzák meg a jövőnket és az életünket. A jövő pedig az MLM. Emeljük az életszínvonalunkat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lépésről lépésre gazdagodj.