2014. február 20., csütörtök

Isten ments , hogy másnak dolgozzak.Inkább élem az álmaimat.


MLM be fektessek be? Mit?

Mindenek előtt pénzt és időt fektess az  MLM.-be.Aztán meg magadat, hogy elérd az álmaidat.
Mennyi időt fektettél már bele az MLM be vagy hálózatépítésbe vagy az életedbe és mennyi munkát áldoztál rá és mennyi pénzt költöttél már el? Szerintem már rég nem itt kéne lenned, ahol most tartasz! Igaz? Neked is van néha ilyen érzésed? Nekem sokszor volt ilyen érzésem, hogy leszarom az egészet és lesz,ami lesz. Persze nekem könnyű , mert kitartó vagyok és,ha valamit elhatározok akkor a jó Isten sem térít le az utamról. Engem nem izgat,ha utcára tesznek , már tök belejöttem. Hisz mi a fenét csináljak? Hova menjek? Ki a fenének panaszkodjak és miért? Végül is mindent magamnak köszönhetek,az , hogy mások hatalmat gyakorolnak felettem az meg az ő problémájuk lesz majd.Szóval annak idején a pénzért kezdtem építeni az MLM üzletem, hogy meglegyen a passzív jövedelmem.Aztán érdekes módon azóta élek pénz nélkül és nagyon élvezem,hogy egyre több barátom és barátnőm lett és igen kalandos életem.Mindig szerettem tanulni valami újat és olvasni minden nap.


Mi történik MLM nélkül az életedbe?

Elgondolkodsz azon, hogy merre tart az életed? Van, amikor változtatnál valamin csak nem mersz? Vagy tudod mit kéne tenned csak nem teszed? Miért? Nincs meg a miérted? Nekem van miértem, vágyom egy kiváló életre és példát mutatni a gyerekeimnek, hogy ők is valósítsák meg álmaikat.Más életet akarok élni és elegem volt a hazugságokból és képmutatásokból.Más életet választottam. Segít neked megtalálni a miértedet, ha válaszolsz a következő kérdésre? Kinek fogsz hiányozni, ha te nem leszel? Ez is egy jó kérdés igaz? Csak feldobom neked a labdát aztán vagy elkapod vagy nem.Vagy változtatsz vagy nem. Mivel,ha el sem kezded, mondjuk az MLM et építeni , ami segíthetne a változtatásba,akkor sosem fogod még csak megközelíteni sem azt az életet, amit már rég élhetnél.

Miért áll egyhelyben az életed?

Az átlag ember tragédiája,hogy úgy hal meg, hogy sosem élt igazán. Te sem élsz igazán? Melletted is elmegy az élet? Lehet, hogy már neked se kell sok, és végleg feladod az álmod? Akkor jókor jöttem, hogy megmentselek igaz?
Tudod nekem sokszor megfordult a fejembe, hogy normális vagyok? Mi a francnak építem más üzletét vagy hálózatát? Ahelyett hogy építeném a sajátom és a saját életemmel foglalkozzak? Aztán szerencsére gyorsan másra gondoltam és elsoroltam magamban, hogy miért lesz nagyon jó és mindenkinek,aki körülöttem van. A trükk ennyi. Az a lényeg,hogy milyen eszközöket kapsz fel menet közben. Az eddig alkalmazott eszközeiddel nem értél el sikereket, akkor válts másikra. Ugyan is akkor már rég sikerülhetett volna az, ami eddig nem sikerült. Nekem se volt jó valami és abba is hagytam és léptem tovább. Vagy csináltam másképp.Nekem sokat segített a programozás , magamat programoztam.Még mindig jobb, mintha a média programoz vagy mások.

Te miért nem éled még mindig az álmaidat, amit megálmodtál magadnak?

Szerinted van valami titkos tudás, amellyel percek alatt elérheted álmaidat?
Úgy, hogy nem fektetsz be időd és pénzt és magadat? Vagy van valami technológia vagy rejtett információ? Amit eltitkoltak előled és ezért vagy bánatos? Ezért áll az életed egy helyben?Ezért nem mész sehova és nincsenek kapcsolataid? Bezárkózol?Válaszolj őszintén a következő kérdésre. Lehetséges,ha tudnád a titkos tudást, ha megkapnád a leírását ennek a tudásnak, akkor nagyobb esélyed lenne a sikeres életre? Akkor, ha a válaszod igen , készülj fel,mert ez az oldal kinyitja a szemed és könnyen lehet, hogy a titkos tudást is megkapod. Bár eddigi tapasztalataim alapján az emberek jobban szeretnek elzárkózni a tudástól.

MLM ben tanulni ?

Miért jó,ha tanulsz valami újat? Azért,mert amit eddig tanultál az semmit se ér.Vagy már boldog és gazdag és kiváló életet élsz a családoddal együtt?
Minden esetre egy biztos,az az , hogy sose add fel az álmaidat. Tarts ki a végsőkig, hisz sose tudod meg akkor,hogy  mire vagy képes.
Kitartásba és állhatatosságba higgy. A siker kulcsa pedig az olvasás és az információ szerzés és az ismétlés. Épp ma találkoztam Pongor Juhász Attila videójával,ha akarod vele is kezdheted az állhatatosságot tanulni.Keresd meg a youtubon és asszem február 20.tól indul a program.Lehet csatlakozni, még lehet én is megteszem , csak éppen  most kezdem. Szerezd meg a gondolkodj és gazdagodj című könyvet. Elmondom neked , hogy Bob Procktor is abból tanul és a mai napig olvassa ezt a fejezetet egy hónapig minden évben. Kezdj el gazdagodni, hisz a tudás belülről fakad.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lépésről lépésre gazdagodj.