2014. január 28., kedd

Keress pénzt abból,amit szeretsz csinálni

Szóval képzeljétek el,hogy az Erste meg a Posta szétváltak és ezért zárolták a bankkártyámat. Bementem,mert még 100 ft se tudtam utalni a vaterára,pedig volt pénz a számlámon.Aztán kiderült , azért, mert az utalásnak is van ára, és addigra pont levonták a havi számlavezetési díjat. Mindegy nem is ez a lényeg,most lesz szuper visa kártyám és léphetek tovább , hogy elkezdjem az Empower Networkot a vonzó hálózatépitést. Mikor haza értem a banktól, ahol minden adatot leegyeztettünk a kártyához is, képzeljétek el , hogy hívtak telefonon. Egy aranyos női hang volt a vonal végén Szentesi Martinak hívják,ha jól emlékszem és meghallgattam a mondandóját. A lényeg az volt , hogy elsőnek az adategyeztetés végett egyeztetni szeretett volna.Mire közöltem vele,hogy én vagyok én és éppen most jöttem a bankból. Mire ő:igen tudom éppen ezért hívom,hogy az ön érdekét védjük.Az én érdekemet akarják védeni a megkérdezésem nélkül? Hülyének néznek?Szóval azért meghallgattam és valami biztosításokról beszélt,meg balesetről halálesetről stb...A Végén megköszöntem és közöltem,hogy köszönöm szépen nem kérem.Ezek szerint a bankok kiadják az adatainkat a biztosító társaságoknak? Szerintetek? Ennyit erről , másik az ,hogy közbe nyitottam egy másik számlát is és az pont jó a festmény játéknak,mert tök üres és ott is várom a kártyát. Úgy hogy a játék megy tovább addig is, amíg meglesz a 25 000 Ft,hogy sorsoljuk a festményeket.Nagyon örülök,hogy már több mint a fele összejött.Már csak 9750 Ft ot várok és lehet sorsolni.Köszönöm a sok megosztást nektek és remélem hamarosan sorsolunk.Aki még szeretne csatlakozni a játékhoz az megteheti ,ha kicsit lejjebb teker ott a link a játékhoz.Töröm a fejemet,hogy addig is mit csináljak ,lehet előre tanulok kicsit,hogy mire csatlakozom az empowerhez addigra mindent tudjak,hogy mit hogy érdemes csinálni,hogy a pénz is jöjjön a blogolásból.Most megnézem Gyura Attila videóját,hátha okosabb leszek kicsit az üzlet terén.Semmi ellen se tiltakozzatok gyerekek,mert be vonzátok.Képzeljétek ,hogy nekem feláll a szőr a hátamon a marketing szó hallatára.Ezért sosem érdekelt egy üzlet marketing terve sem.Most viszont,mivel így bevonzottam elhatároztam,hogy azért is vidáman végigcsinálom.Mi az,hogy nekem nem megy ? Ilyen nincs! Képes vagyok rá és kész.Aztán megtudom mutatni nektek is milyen könnyű pénz keresni a neten oksi? Persze csak annak,aki akarja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lépésről lépésre gazdagodj.