2014. január 26., vasárnap

Tedd könnyebbé az életed

Hogy tedd értelmessé és könnyebbé az életedet? Van egy okos kormányod,fogalmad sincs milyen törvényeket hoznak még azt sem tudod , hogy mikor hágod át a törvényeiket.Ez az ő dolguk.Úgy tedd értelmessé az életedet,hogy arra figyelj,amit akarsz.Az meg a te dolgod.Mivel semmiről sem tudod,hogy mi a tuti igaz.követhetetlen.Viszont ami mellé állsz és amivel foglalkozol most az lesz.Amikor mindenki a saját maga életével foglalkozik akkor hamarabb lesz szabad ,egyedül.Az emberek elfelejtették honnan jöttek és miért vannak itt.Az élet körítése, nem sajnálok semmit és hajlandó vagyok vissza menni a gyerekkoromba ,mint most is teszem.Mennyi hiedelem van az ember fejébe,amit a szülök és a környezet rakott be.Szabaduljunk meg tőle nagyon gyorsan és tiszta fejjel már sokkal könnyebb minden.Érdekes az élet ,úgy is elhagynak, úgy is kirúgnak úgy is elveszítesz mindent,ami nem a tied és nem te dolgoztál meg érte.Ezeken már túl vagyok, viszont minden megmaradt,ami nekem fontos és számít és megdolgoztam érte. Ha a béka segge alatt vagy örülj neki.Régen voltam ott magam is ,mikor nem tudtam mi legyen és féltem mindig mikor az utcára kerültem.Attól féltem,hogy nehogy az utcán keljen aludnom.Szerencsére olyan világba élünk,hogy mindig ágyba aludtam, még akkor is,amikor a földön aludtam örültem.Mivel meleg volt és nem fáztam.Minden negatív élethelyzet csak jó lehet.Mosolyogj,mivel 70 izmot mozgatsz meg és könnyebb megoldani mindent.Minden változik .Milyen unalmas lenne ,ha minden ugyan az maradna.Igaz?Vedd észre a pofonokat és köszönd meg,hogy fejlődsz.Politika ,vallás, hírek ,minden a negatívról szól és a félelemről.Őrület mi van a TV be.Most örülök,hogy nem néztem TV -t jó pár éve .Eszméletlen mi van benne.Az sem baj ,ha a félelem lován ülsz csak ismerd be.Hazudhatsz magadnak csak minek? Mikor néztél tükörbe? Mikor láttad magad pucéron?Szépnek látod magad?Mikor nevettél utoljára?40-50 évesen már lehet nem kellesz senkinek. Na és? Kit érdekel? Akkor se várj a nyugdíjra.Kezdj el valamit csinálni és ne másoknak akarj megfelelni.Szóval egy kozmikus utazók vagyunk itt és tedd könnyebbé az életedet. A kormány nem fogja megoldani a te problémádat és az enyémet se.A mosoly ingyen van,nevess és örülj , hogy élsz,ha létezik karma és reinkarnáció , akkor tuti,hogy magadnak és másoknak is jót akartál.Tehát most csak jó jöhet az életedbe és mindenkinek aki meri vállalni önmagát.Ja és légy bátor és lázadó.Amikor tartozol valakinek azt meg add vissza , aki tőled vett el az most vissza adja neked.Az élet mindig kiegyenlítődik.Elváltál ? Akkor készülj,mert most tőled fognak elválni? Loptál?Akkor készülj,mert most tőled fognak lopni.stb... a többit rád bízom.Szóval lehet hőzöngeni csak minek, inkább nézz magadba hisz te vagy magad legkönyörtelenebb bírája.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lépésről lépésre gazdagodj.