2014. március 6., csütörtök

Igaz történetek egy Nő és Anya életéről.Velem esett meg.

A minap történt meg velem és elgondolkodtam a történteken. Miért jó neked,ha van két bankszámlád?

Csinálom a dolgomat és a weboldalamat , anyu elmegy a fodrászhoz és viszi a hajfestéket,amit vettem,mikor volt rá pénzem és befestettem a hajamat. Sajna nem lett olyan, amilyen a dobozon volt és így még a minap le is vágtam rövidre és azt gondoltam, sebaj,majd befestem fehérre. Szóval majd ő megkérdezi a fodrász Margitkától,hogy mit lehet tenni,hogy olyan legyen a hajam,mint ami a dobozon van? Közbe dolgozok és anyu vissza is érkezett a fodrásztól és azt mondja menjek át nyugodtan,majd megcsinálja a hajamat. Közbe elfogyott a kávém és a cigim is, így megnéztem mennyi pénzem van a számlámon. tudatosan vásárolok , előre semmit se veszek.Szerencsére pont annyi van a számlámon, hogy tudjak venni kávét és cigi dohányt is és még talán olajos halat is. Miért jó,ha van két bankszámlád? Nekem azért,mert amikor nem tudok felvenni pénzt,mert bezárt a pénztár 14h kor, akkor fogom magam és átutalom a pénzt a másikra,ami ügye azonnal ott van pár órán belűl. Vagyis általában, mert a legelső utalásomnál várakoztatott és a következő nap írta jóvá, pedig aznapi dátummal csináltam. Mindegy nem is ez a lényeg. Az történt ugyan is,hogy átmentem a bakba,a lányokhoz,hogy a 1310 Ft –ból felvegyek 1000 Ft ot.Közölték velem,hogy nem tudom felvenni,mert a bank visszatartja, mivel megjött a három hónapja érkező bak kártyám végre és az 3500 Ft. Ami azért nem jött meg eddig, mert túl hosszú a nevem. Érdekes, hogy a másik bankba már a jövő héten megkaptam a kártyámat és kipostázva. Nekik nem volt hosszú a nevem. Mindegy ez van és ez nekem nem tetszik. Tovább megyek és elmegyek a fodrász Margitkához ,útközben megkérdeztem a trafikos lányt, hogy kártyával lehet-e fizetni és lehet. Hurráy , akkor majd jövök vissza. Margit fodrásszal most ismerkedtem meg és nagyon aranyos fodrász. Elmondtam,hogy mit szeretnék és közöltem, hogy hogy jártam és van nálam egy 1000 Ft os biztonság képen anyu adta nekem, hogy addig is legyen nálam pénz is. Szóval nem volt nálam annyi és már mentem is az ajtóhoz megköszönve, hogy majd jövök, ha lesz pénzem. Azért megkérdeztem, hogy legalább egy vágást tudna csinálni? Mivel csak igazítani kellett, mert már levágtam magamnak. Persze , gyere megcsinálom. Megcsinálta és jól elbeszélgettünk a férfiakról és nagyvonalakban elmeséltem nekik , hogy jutottam el anyuhoz és elvoltak képedve, hogy így  gondolkodom,mikor ma félni kéne mindenkitől. Csak ketten voltak és mind a ketten azt mondták,hogy ők biztos nem mentek volna egy vad idegenhez házvezetőnőnek stb.stb.stb amiken én keresztül mentem. Aztán kiderült,hogy a fodrász Margitka is festeni szeretne és megbeszéltük,hogy átjön és megnézi a képeimet és nagyon tetszett nekik a 250 Ft ért festményt nyerni játék is. Kifizettem az 1000 Ft ot és azt mondta, hogy még 700 Ft ot adok, ha megjön a pénzem ráérek. Mondtam rendben. Haza mentem és fogtam magam , felmentem a netbankba és átutaltam a számlámról 1000 Ft ot a másik bankfiókomba. Pár óra múlva ott volt az 1000 Ft a számlámon és elmentem a boltba kávét venni és cigi dohányt is és halkonzervet vacsira és kávéport is vettem a kávéhoz. Érdekes igaz? Az élettel semmi probléma, nem az élet  tehet róla, hogy nem veszed észre milyen szép. Minden esetre élvezem és szeretek élni. Az emberekkel sincs probléma, aranyosak. Egyedül a gondolkodásukkal van a probléma és azzal, hogy nem segítenek, hanem visszahúznak, hogy neked se legyen már jó, ha nekem se. Bár ők erről mit sem tudnak.Mi érdeke fűződik egy bankban dolgozónak ahhoz, hogy ne adják oda azt az 1000Ft ot, ami a saját számlámon van? Amit a festményekért utaltak és nem a banknak.Az álmaiért dolgozom és nem másnak. A saját képességeimből szeretnék megélni és nem abból, amihez beidomítanak. Minden olyan képességemből, amit szeretek és megadni magamnak a szépet és jót. Csak egy Nő vagyok, olyan ,mint te, aki vonzódik a széphez és a jóhoz, és aki mást akar az életbe és tesz is az álmaiért. Sosem adom fel, hisz ez mind én magam vagyok, a jóság  a másság, ami hajt előre és nem ezt az állapotot fenntartani , hanem egy sokkal jobbat létrehozni. Lehet , hogy nincs annyi pénzem mint neked, aki havonta beosztja azt a pénzt,amit kap a munkahelyén. Viszont megvan mindenem, és amire kell, azt mindig előteremtem. Amikor meg nem megy , akkor végszükség esetén a legjobb barátnőmtől kérek 2000 Ft ot, ha ad ad, ha nem nem és  minden megvan oldva. Megyek tovább, mivel ez is elmúlt. A saját életemet élem. A saját életem írója vagyok. Követem a saját kreatív impulzusaimat és eredetit alkotok. Az emberi érzelmek teljes birtokában vagyok és örömöm van saját magamban. Az erőmet, pedig, nem a konfliktusokra használom hanem a fejlődésre és a változtatásra,ha valami nem tetszik. Senkitől sem kell semmilyen jóváhagyást kapnom. Ez van. Gazdag vagyok és mindenem megvan.Csak élek!Csak vagyok!Teremtek és alkotok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lépésről lépésre gazdagodj.