2014. január 18., szombat

250 Ft ért megnyerheted a 25 000 ft os festményeket.


S.O.S.
 Sürgős összefogásra hívlak benneteket megint. Kérlek, ha tudtok akkor segítsetek.
Nincs ma fontosabb ipar, mint maga a művészet. Támogassátok azt, aki ért hozzá és segítsetek, hogy én is segíthessek.
Útálok kérni, viszont most megteszem. Nem ételt kérek, van mit ennem mindig, ha meg nincs akkor megoldom valahogy  és van hól laknom is most. Hála édesanyámnak, hogy 24 költözködés után ide kerültem hozzá. Az álmaimat szeretném megvalósítani, hogy mindenkinek tudjak segíteni, aki akarja. A megoldások embere vagyok, ezt mindenki tudja és sosem adom fel. Azért festek, hogy kiálljak a béke mellett a családokért a megbecsülésért az emberi méltóságért. Nők és Anyák mellett, hogy egy jobb és kiválóbb életre születtünk. Méltatlan,hogy azért éljünk, hogy épp hogy megtudjunk élni és a számlákat kifizetni.
Minden jel arra mutat, hogy az embereknek nincsenek álmaik és céljaik. Vagyis nem tervezik az életüket vagy legalább is nagyon kevesen teszik. Ezt most nem rátok értem, hanem figyelem az embereket egy ideje és ezt vettem észre. Azt is elmondom, hogy őszintén hiszek abban, hogy azért vagyok itt a Földön, hogy segítsek az embereknek megszabadulni a mentális fogságukból, ami miatt nem tudják észrevenni az álmaikat és céljaikat. Vagy nem tudják, hogy csinálják. Komolyan gondoltam, hogy változtatok az életemen és mások életén is, akik szeretnének jól élni és sose adom fel. Azt szeretném, ha az embereknek lennének álmaik és céljaik és a gyerekeknek is. A felszínre hozzák a képességeiket. Meg is teszek minden tőlem telhetőt és a maximumot hozom ki magamból. A kezembe vettem a saját életemet már régen azt tudjátok és elhatároztam, hogy szeretnék otthonról pénzt keresni és sikeres akarok lenni online. Sokszor elbuktam és bántottak és az utcára tettek és mindenemet elvették. Viszont  ez nem érdekel és megyek tovább akkor is és felállok és kész. Mindig tovább lépek a következő lehetőség felé. Most is a következő lépésen vagyok. Viszont ehhez meg akarok venni valamit, hogy tovább tanuljam, mi az a 4 lépés, amit meg kell tennem ahhoz, hogy folyamatosan legyen pénzbevételem az interneten. Akkor feltudok lélegezni egy kicsit,hogy igen elértem hurráy és az anyukámnak is tudok ezzel segíteni per pillanat és aztán folytatom tovább, amit elkezdtem  tudok festeni  és festéket venni  és ecseteket és segítek másoknak is,hogy elérjék az álmaikat és úgy éljenek, ahogy akarnak. Egy emberhez méltó életet. Megbecsülést az Anyáknak és Nőknek és békét minden családba. Ezért most úgy döntöttem, hogy azt adom, amim van és amihez értek. A festmény 25 000 Ft. Az árverezés helyett most egy segítséget szeretnék kérni. Olyan lesz, mint a LOTTO, csak itt egy festmény lesz a főnyeremény,amit 250Ft ért meglehet nyerni. Úgy fogom csinálni, hogy akik segítettek nekem pénzhez jutni és utaltak azok között fogom kisorsolni ezt a gyönyörű festményemet. A másik festményem pedig azok között sorsolom ki, akik továbbküldték már a linket és most is megosztják. A sorsolás szombaton azaz 2014.01.20 án 18h kor lesz. A fecebookon meg fogom osztani a menetét és nyomon lehet követni az eseményeket is. Aki adományozni akar névtelenül az is megteheti.
Az utalásnál a megjegyzés rovatba írjátok oda a neveteket vagy az email címeteket,hogy feltudjuk venni a kapcsolatot. Azt is hogy ki írhatom –e név szerint vagy nem. Itt a festmények alatt is bátran beírhatjátok, hogy ment az utalás és akkor a neveket fel tudom írni a sorsoláshoz. Menet közben kiderül még,hogy jobb ezt megcsinálni. Írjatok nyugodtan, akinek van még ötlete.
Úgy gondoltam, hogy össze gyűjtöm most így a 25000 Ft –ot. 250 Ft os címletekben.
100 embertől várom a segítséget, vagyis 100 X 250 Ft = 25 000 Ft
A következő számlaszámra lehet utalni a nevemre: Matulik Mária
Szarvas és Vidéke Körzeti Takarékszövetkezet.
Számlaszám: 5390008310001480
Nemzetközi számlaszám: (IBAN)  HU34 5390 0083 1000 1480 0000 0000
SWIFT : TAKBHUH
Előre is köszönöm a segítést mindenkinek és,hogy támogatjátok a munkásságom és a művészetet.
M.Mária  / Mareszetek/

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lépésről lépésre gazdagodj.