2014. január 1., szerda

Legyél te is tudatos

Új blogot indítottam nőknek, bár férfiak is olvashatják.Témám lesz a karmikus  marketing nőknek és az otthon is végezhető munka ,ami inkább egy játék és akár útközben is tudod csinálni.A blogom fő témája az élet maga és méghozzá a jó élet.Mindenből a legjobbat akarom ezt már megfigyeltem magamon.Elhatároztam,hogy meggazdagszom.A szegénység az elég gazdag tapasztalat szerintem ,minden esetre kerülni akarok tőle elég távolra.Minden ,amit itt írni fogok az azért van,hogy megtanuljak kommunikálni és a megoldáson lenni.Valamint hozzá teszem,hogy amiket írok azt csak a saját tapasztalataimból és fejemből írom.A saját magam megfigyelése céljából,hisz az ember csak magát tudja alakítani a másik ember helyett nem tud lábra állni vagy egészséges lenni vagy gazdag és boldog se.Mindenkinek magának kell tennie saját magáért.Nos nem tudok én sem mások helyett dönteni viszont nem csak magunkért tehetünk szerintem,hanem az egész világért és másokért is.Viszont aki hajlandó tenni magáért az elkezdheti most és jöhet velem együtt.Az,hogy az ember tenni akar az klassz dolog.Sose értettem azokat,akik otthon ülnek és csak a szájuk jár és mindent jobban tudnak a másiknál épp csak semmit sem tesznek, vagy ,ha tesznek akkor fogalmuk sincs, hogy mit tesznek.Fogalmuk sincs,hogy a másik emberre milyen hatást gyakorol és bele sem tudja érezni magát a másik ember helyébe.Szerintem ez szörnyű és ezt sose értettem és nem is akarom megérteni.Nagyon kevesen vannak,akik viszont igen, ők belelátnak a másik emberbe.Ők azok,akik már tanultak valami mást is a szakmán kívül az életről.Azt mondom , hogy tanuljunk mink is és tanuljuk azt,amit csak akarunk tanulni.Válasszuk meg tudatosan, hogy mi az ,ami érdekel minket?A másik fontos dolog, hogy a földön nincs egészséges ember.akikkel csak találkoztam eddigi életemben , mind beteg valamilyen téren.Nyilván nekik gyógyulásra van szükségük.Aztán vannak elég sokan ,akik szegénységben nőttek fel és nekik viszont pénzre van szükségük.Sokáig nem értettem magam se , hogy miért mennek el másik helyre dolgozni az emberek, hisz az csak egy másik olyan munka,amiért pénzt kap és elmegy az ideje. Elfelejt élni és elmegy mellette az élet.
Sajnos senki nem tanítja meg nekünk, hogy valóban felelősök vagyunk a végső formánk felvételéért a saját életünkért így olykor túl későn vesszük észre, hogy rossz irányba haladunk.Vagy sokan észre sem veszik csak érzik,hogy valami nincs rendben.Változtatni soha nem késő.Elkezdeni viszont bátorságra is szükség van.Hisz hajlamosak vagyunk félni az új és ismeretlen dolgoktól és inkább szenvedünk még  egy kicsit.Ez lehetséges azért van így,mivel sehol sem tanítják a kitartást és a célok megvalósítását és az elszántságot.A tudatos gondolkodást sem tanítják még,ha jól tudom.
Azt mondják,hogy egy bűn létezik és az pedig a tudatlanság.Van aki azt mondja,hogy a megbocsájtásra való képtelenség.Azt mondom,hogy nem azzal van a baj amit tudunk,hanem az a probléma,hogy amit tudunk az kiderült,hogy nem úgy van.Mit csinálsz akkor, amikor kiderül,hogy semmi se úgy van, ahogy te tudod? Akkor most a megoldások embere elkezd kutatni,hogy mi az igazság.Minden esetre az a lényeg szerintem,hogy legyünk tudatosak és a problémákat kezeljük feladatként.Szerintem az egész életünk egy feladat igaz? Folyton folyvást csak döntünk, hogy kinek mit hiszünk el.Aztán egyszer csak nekünk is lesz véleményünk  méghozzá teljesen egyedi, hisz minden ember más élettapasztalattal rendelkezik.Ez olyan érdekes egyébként , hisz akik a nap folyamát külön töltik egymástól azoknak más lesz az élettapasztalata is igaz?Elszoktatok ezen gondolkodni? Nincsenek egymás életébe jelen.Ezt a zűrzavart ki lehet használni arra, hogy valami újat tanuljunk akkor.Az is igaz szerintem,hogy ami elmúlt már ,mármint valamilyen élettapasztalat az csak egy dolog.Egy megtörtént esemény amin már nem tudunk változtatni.Teljesen felesleges róla beszélni.Viszont továbblépni tudunk. Valami új információt tudunk tanulni mindig, ha olyan közegbe vagyunk persze ahol áramlik az információ.  A továbblépés olykor lehet nehéz ,ha az ember nincs a tudatába , hogy mi történik körülötte vagy vele.Persze tudatosan is döntenek helyettünk és ez még rosszabb lehet,ha mi nem vagyunk hajlandóak elfogadni azt,amire rákényszerítenek minket.Mit tudunk tenni akkor, ha nem akarjuk azt a valamit ,amit ránk kényszerítenek? Ez mindig attól függ, hogy van-e merszünk nemet mondani vagy megbeszélni a dolgokat.Ez utóbbi a nehezebb szerintem, mivel ma az emberek nem tudnak jól és hatékonyan kommunikálni.Szóval olyan dolgokról beszélgetnek ,aminek semmi értelme nincs és nem is viszi előrébb az életüket.Vagy rákényszerítik az embert valami olyanra,ahol nincs választási lehetősége.Ez viszont szörnyű lehet,ha nincs tudatánál az ember.Tanulni sem tudnak belőle,hisz ,akkor már minden tökéletes lenne mindenki életébe.Szóval elhatároztam,hogy elkezdek kommunikálni és nem érdekel,hogy hibát vétek vagy nem.Most csak írok,ami éppen az eszembe jut és szerintem fontos lehet másoknak is.Aki elolvassa az elolvassa és aki nem az nem.Továbblépek és csinálom azt,amit szeretek csinálni , mivel szabad vagyok és azt csinálom amit akarok.Majd erről is írok egyszer,ha elértem a passzív jövedelmet amiért dolgozom valami mást.Az is lehet , hogy sose érem el , ki tudja? Mégis hajt valami tovább, valami ami bennem van.Az érzéseim a megéléseim és a történeteim és a megoldásaim.Az életem,ami állandóan változik és keresek és kutatok,amíg rá nem lelek és megcsinálom azt,amiért elkezdtem az életemet.Az a lényeg,hogy tanuljak valami újat és fejlődjek és mindenki fejlődjön,aki akar.Egész életünk arra készített fel minket,ami ezután fog jönni.Bízom benne, hogy mindenkinek csak egyre jobb lesz minden és jó irányba megy az életünk.Egyenlőre ennyi jutott az eszembe és akinek van kedve és van véleménye az bátran szóljon hozzá.Nagyon szívesen elolvasom.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lépésről lépésre gazdagodj.