2014. május 3., szombat

Tudod mi az álmod? Lehet, hogy nagyon más.

1.lecke

Szóval papír és toll, meg egy órára lesz szükséged. Állítsd be az órát 10 percre, ennyi időd van , hogy leírd álmaidat. Gyorsan kell csinálni, ha felhúztad az órát akkor rajta! Nincs csalás! Ami csak az eszedbe jut írjad és ne hagyd abba!
Felkészültél?

Segítek

Mit szeretnél elérni? Mit szeretnél megkapni? Hova szeretnél eljutni? Kivel akarsz találkozni? Milyen tárgyakat szeretnél megkapni? Milyen házat? Melyik híres emberrel szeretnél találkozni? Mit szeretnél csinálni? Milyen munkát szeretnél? Kikkel akarsz együtt dolgozni? stb..... ami csak az eszedbe jut... addig írjad .Lehetőleg ne emeld fel a tollat a papírról. Csak írjad egész addig, amíg jönnek a gondolatok.
Ez egy nagyon hatásos gyakorlat, amit azonnal nem kapsz meg , viszont később tudni fogod ,mert jönnek a jelek és neked arra kell figyelned....Észre kell venned a jeleket.Tudni fogod....nyugi....
Ez a kis lecke a leg fontosabb az életedbe. Rövid és mégis az egész életed megváltozik innen. Benned van a titok és mindent fogsz tudni.
Sok sikert kívánok neked. Javaslom, hogy vegyél egy füzetet és minden nap írd le mik történtek veled aznap. Nagyon izgalmas lesz.

Fogalmam sincs, hogy egészséges vagy, vagy beteg, hiszel vagy nem, sikeres akarsz lenni vagy nem, boldog vagy nem, gazdag vagy nem. Majd te eldöntöd.
Minden esetre az első lépés, hogy van 8 állítás, amivel kezdtem magam is. Egy aranyos barátnőmtől kaptam, sajnos már elment. Ezeket mondogattam reggel és este lefekvésnél és felébredésnél. Javaslom neked is, mert nekem is sokat segített ,amire csak utólag jöttem rá.

1.Egészséges vagyok
2.Erős vagyok
3.Szeretettel teli vagyok
4.Kiegyensúlyozott vagyok
5.Sikeres vagyok
6.Boldog  vagyok
7.Gazdag vagyok

Kicsit rafinált vagyok és bele tettem magamnak azt, hogy szeretetre méltó vagyok.
Ezeket az állításokat 30 napig mondogattam este és reggel az ágyban, gondolatban és beindult a változás.

Sokan tudják rólam, hogy imádom a változást.

A lakást is 3 szor rendezem át egy évben vagy 4 szer. Mert az egyhangúság a halálom. Aztán rájöttem, hogy csak a változás állandó. Egy biztos! Az élet az nem áll meg és egyszer meghalunk, na az biztos. A másik fontos dolog, amíg  tanulsz és magvalósítod önmagad senkivel nem kell foglalkoznod. Csak magaddal, mert amikor el kezdesz tanulni, lesznek, akik kiröhögnek téged. Erre készülj fel, és csak magaddal foglalkozz .
Ne érdekeljen, ki mit mond neked,  csak menj amerre te akarsz. Tudod van egy jó székely vicc ,ami ugy szól, hogy haza megy a férj és azt mondja neki a felesége,hogy édes uram hallotta , hogy a szomszéd Julcsi terhes?Mire a férj , az az ő baja. Erre az asszony és azt tudja,hogy azt mondják az emberek,hogy magától terhes?Erre a férj ,az meg az én bajom. Erre a feleség megszólal, és velem akkor mi lesz? Az meg a te bajod. 

Sokan nem csinálnak semmit és minden jó nekik úgy ahogy van. Szerencse, hogy te mást akarsz, mert vannak céljaid. Azok az emberek, akik nem akarnak semmit, tökéletesen meg is kapják az életükben, mert az életük is egy nagy semmi. Tanulj meg a belső hangodra hallgatni, aki most is azt mondta neked, hogy ezt el kell olvasnod és meg kell csinálnod.

Egyenlőre ennyi mára, mivel nekem is akadt egy kis tanulnivalóm. Amennyiben tetszik, akkor kösd fel a nadrágszíjat, mert rengeteget fogsz tanulni és elég gyors tempóba. Sose voltam lassú, szerencse neked nem kell gyorsan, mert a te saját tempódban fogsz haladni. Itt senki sem sürget téged. A tudás megszerzése viszont időbe fog telni ,pénzbe nem. Aztán rajtad áll mit kezdesz vele a végén. Arra is lesz egy - két ötletem. Akiknek nincs ideje szemináriumokra és előadásokra járni vagy épp pénz szűkében nem tehetik meg ,akkor azoknak itt a helye. Rengeteget költöttem mindenféle előadásokra és programokra, amik sok időmet elvették és mondhatom megérte, mert az élet most átalakul, és mink akik elég kreatívak vagyunk fogjuk tanítani azokat akik lemaradtak valamilyen oknál fogva. A tudás mindenkiben benne van csak épp nem tudja .Ezért segítek a felszínre hozni, mert egyedül nem megy. Mi az a tudás? Folyt köv….


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lépésről lépésre gazdagodj.