2014. január 18., szombat

Van a cég útja és van a Te utad

Van a cég útja és van a Te utad.Mind a kettő jó,ha csinálod.Dolgozhatsz MLM ben is és a cég megfizeti a munkádat. Akár milliomos is lehetsz,ha jó helyen csinálod és a legjobb cégnek dolgozol. Termékeket is forgalmazhatsz vagy akár szolgáltatásokat is. Lehetséges,hogy most nem fog neked tetszeni amit írok,hisz nekem se nagyon tetszett mikor olvastam.
Aki viszont magán dolgozik az vagyonos lesz.Már csak választanod kell,hogy milliomos akarsz lenni vagy vagyonos. Másnak az üzletét építeni vagy a sajátodat? Amíg másnak dolgozol rabszolga vagy.Eladod az idődet pénzért,hogy tudd fizetni a számlákat és ételt tudj venni ,hogy legyen energiád dolgozni.Ez az örök körforgás,amiből legjobb,ha a leggyorsabban kiszabadulsz.Aztán a másik fontos szerintem az életben az,ha tanulsz és képzed magad.Fejlődni vagyunk itt és nem azért,hogy minden úgy legyen ahogy eddig is volt.Annak semmi értelme.Réges régen én is a pénzért kezdtem el az MLM -ben dolgozni. Elsőnek termékeladást csináltam és aztán találkoztam egy másikkal  ott  meg nagyon tetszett az oktatási rendszer és tanultam.Akkor még nem értettem az MLM lényegét.Csapatban dolgozni és mégis egyedül.Dolgoztam magamon és közbe próbáltam az életemet más irányba terelni és megoldani a dolgokat.Tudod mi a különbség a  gazdag és a szegény emberek között? A gazdag emberek boldogok és vannak problémái a szegény embereknek meg csak problémái vannak.Te melyik vagy? Fogadok,hogy neked is van probléma megoldó képességed.Lehetséges,hogy a gondolkodásmód megváltoztatással sikeresebben lehet megoldani egy problémát,ami inkább egy feladat. Hosszú ez az út ahonnan nincsen visszaút.Megyünk előre.Most elmesélem neked, hogy csináltam.Nagyon érdekel a karma ,ami nem más mint a cselekedetünk.Hobbiból még horoszkópokat is készítettem. Úgy gondolom és tudom,hogy a cselekedet előtt van a gondolat. A gondolatainkkal teremtünk és mindenki azt kapja,amire gondol.Nagyon sok mindent lehet gondolni és,ha erős a hited akkor az úgy van ahogy gondolod.Azt tapasztalod,amit gondolsz vagy azt gondolod,amit tapasztalsz?Sokat halottam,és magam is mondom,hogy minden fejben dől el.Ezt lehet gyakorolni és olyan képességeket fejleszteni,ami segíti az álmaid megvalósulását.Vannak az ember életébe olyan helyzetek,amikor szüksége van védelemre.Amikor egyedül érzi magát és nincs mellette a férje,hogy vigyázzon rá.Ilyenkor nagyon kell akarni.minden Nőnek nagyon kell tudni,hogy mit és kit akar? Szerintem nagyon fontos,hogy akarj.Akarj gazdag lenni és akarj vagyonos lenni.Akarj önmagad lenni.Akarj tanulni.Akarj fejlődni és változni,változtatni,ha kell.Te mit akarsz? Mire vágysz? Szerelmes akarsz lenni? Akkor legyél szerelmes magadba és az életbe.Az öregség nem óv meg a szerelemtől.Viszont a szerelem megóv az öregségtől.! 40 éves korunk után már senki sem fiatal,viszont ellenállhatatlan élete végéig.Minden a mi kezünkben van ezért soha nem szabad feladni.Minél rosszabbul állnak a dolgaid neked annál jobban kell kinézned.Legyen tartásod és méltóságod, hisz a fejed azért van , hogy felemeld.Sokan látják rajtam a változást és keresnek meg emberek spirituális dolgok miatt is. Minden ember spirituális.Ez van. A művészek is spirituális emberek és sokkal közelebb állnak az istenihez,mint egy átlag ember.Sok spirituális könyvet is olvastam és gyakoroltam és kitakarítottam a szívemet,hogy befogadjam az újat.Az Univerzális védelmi technikák email tanfolyamot is ezért csináltam meg,hogy embereknek tudjak ezzel is segíteni.A kezdeti lépések.Az alapok nagyon fontosak.Többen is megkerestek azzal,hogy átkot veszek-e le? Mondtam,hogy nem, azzal egy aranyos barátomék foglalkoznak és inkább elvittem oda az illetőt.Magamon gyakorlok és amikor elkezdtem magamat megvédeni,mikor reménytelennek láttam a helyzetet,amikor egyedül képtelen voltam megoldani, akkor fejben intéztem el és uralkodtam az érzéseimen.Nagyon kellett uralkodni az érzéseimen,hisz a férfiak túl sokat képzeltek magukról,és bármit megtehettek egy nővel,aki nem tudott védekezni. Viszont ez már a múlt és pont ezért írom le,mert rengeteget erősödtem azzal,hogy uralkodtam az érzéseimen.Így a félelmemtől is könnyedén megszabadultam.Olyan,mintha kívülről néznéd magad és az eseményeket.Mindent el kell engedned,tényleg mindent , semmid se marad csak az,ami neked a legfontosabb.Te saját magad és az,amit akarsz. Az marad ,amiért megdolgoztál és mindent elveszítesz,amiért nem te dolgoztál meg.
Amikor úgy érzed,hogy átok van rajtad ,akkor a legjobb megoldás,ha uralkodsz az érzéseiden.Csak így tudsz megszabadulni az átoktól és akkor,ha a fejedbe is rendet teszel. Te mit akarsz? Kinek hiszel?Vannak álmaid?Elkezdted már megvalósítani? Mire vársz? Pénzre? Elfogyott a pénzed? Akkor csinálni kell pénzt.Képes vagy rá Te is.Egyébként se akkor aggódj,ha elfogyott a pénzed.Akkor aggódj,ha elfogyott a hited magadban.Bármire képes vagy,amiről van egy képed.Képzeld el és hidd el és tedd meg. A végzet vagy és a kezdet is. Kezd el a végzet három lépését.Van bátorságod? Ingyenes tanulmányt itt találsz hozzá http://valtsdvaloraalmaidat.hupont.hu/1
Sok sikert kívánok neked és valósítsd meg minden álmod.Írjál,ha van kérdésed vagy tapasztalatod,amit szeretnél megosztani, szívesen elolvasom.































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lépésről lépésre gazdagodj.